Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Τι τρέχει με το blog του κ. Κοκορμαν..?



ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ..?

Παρατήρησα μόλις ότι έχουν ανέβει ένα σωρό posts από το ΔΗΘΕΝ blog του κ. Κόκορμαν, το kokorman knight. Πήγα να επισκεφτώ να δω τι γράφει κι έπεσα στη λούμπα! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG ΤΟΥ!

Το πραγματικό βρίσκεται σε αυτή τη διεύθυνση:
http://kokkkorman.blogspot.com/ με τίτλο "kokorman knight" ή πατείστε εδώ kokorman knight για να το βρείτε αμέσως.

Ξαφνιάστηκα ευχάριστα όταν είδα να γράφει, σκέφτηκα πως επέστρεψε δριμύτερος, αλλά πάγωσα όταν είδα πως δεν είναι ο ίδιος. Να ανησυχούμε; ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ..?

Ετοιμοι για Αφρική, Ασία, και αλλού, αλλά... ΕΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ..?



Για ΑΥΤΟ το αίσχος, που συμβαίνει ΕΔΩ, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, οι ΔΙΚΕΣ μας ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΕΣ οργανώσεις ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ..?

..και.. δεν νομίζω ότι συμβαίνει ΜΟΝΑΧΑ στη Χίο..


The Letter (This is not my country)

Γράμμα από τον Καταυλισμό (Chios News)

Οι ορφανοί της Χίου (Sraosha-Rakasha)

CAMP IN CHIOS (x-psilikatzoy)


Οδηγοί σπουδών στις Παν/μιακές Σχολές ή Γρίφοι;














Παρουσιάζω τον ΟΔΗΓΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ 2002-2003 του Τμήματος Μαθηματικών του Παν/μίου Πατρών, τις τέσσερις σελίδες (27,28,29,47) όπου αναγράφεται σαφώς ποιες είναι οι υποχρεώσεις ενός φοιτητή (μαθήματα, εξετάσεις, κλπ) ώστε να λαβει το πτυχίο του.

Την ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ τον άλλαξαν και έβαλαν περιορισμούς στην εξέταση μαθημάτων.

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠ' ΟΣΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ, ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

Σύμφωνα με τον ΟΔΗΓΟ ΣΠΟΥΔΩΝ του 2002-2003, οι φοιτητές είχαν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΘΕΛΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΑΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ. Επίσης, ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΕΞΕΤΑΣΘΕΝΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ.

Για τούτο, υποθέτω, η φοιτήτρια Πέρλα Σούση ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, δηλαδή με βάση τον ΟΔΗΓΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 2002-2003, ο οποίος ίσχυε την χρονιά κατά την οποίαν επέτυχε να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο.


Τίθενται λοιπόν τα ερωτήματα:

1. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ο Οδηγός Σπουδών;

2. ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ να αλλάζει (ή ποιος διασφαλίζει ότι δεν θα αλλάζει) κάθε τρεις και λίγο;

3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για ένα φοιτητή, να παρακολουθεί τα μαθήματα ή τις αλλαγές του Οδηγού Σπουδών; Δεν αρκεί να ενημερωθεί μια κι έξω τη χρονιά που ξεκινά τις σπουδές του;

4. Δεν έχουν άλλη δουλειά στο Τμήμα Μαθηματικών Πάτρας από το να προβαίνουν σε αλλαγές του Οδηγού Σπουδών;

5. Είναι υποχρεωμένος ένας φοιτητής να συμπλέει με την εκάστοτε αλλαγή του Οδηγού Σπουδών; Τη στιγμή δλδ που ξεκίνησε τις σπουδές του με έναν Αλφα Οδηγό, κάθε χρονιά θα συνεχίζει με διαφορετικό, αναλόγως με την έμπνευση των εκάστοτε συντακτών Οδηγών Σπουδών;

6. ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΕΙ;


Παρατηρήσεις:

1. κλικ! στις εικόνες για μεγάλο μέγεθος

2. Η διάρκεια παραμονής στη Σχολή, φαίνεται να είναι σημαντικότερη από τη γνώση που αποκτάται ή -το διατυπώνω διαφορετικά- θεωρητικά, η παραμονή επί ακριβή αριθμό ετών προϋποθέτει τη γνώση, σύμφωνα με τους συντάκτες του ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ της εν λόγω Σχολής.

3. Αν λάβουμε υπόψη ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά Πανεπιστήμια με πολλά Τμήματα και πολλούς Οδηγούς Σπουδών, μπορούμε να συλλάβουμε με το νου μας τη διάσταση του ΜΠΑΧΑΛΟΥ που υπάρχει.

---------------------
Εχω και (πολλές) άλλες παρατηρήσεις και ερωτηματικά, αλλά αφήνω να ασκηθούν και οι -πιθανοί- αναγνώστες πάνω στο αντικείμενο, με την ευχή
να συνταχθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ που να καλύπτει ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ, αφήνοντας μόνο τον επι μέρους ορισμό των λεπτομερειών, αναλόγως με την ιδιαιτερότητα κάθε Τμήματος.





Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

οξεία κουτσομπολίτις


Η τρομερή ασθένεια ενδημεί στο μπλογκοχωριό και αναζητείται εμβόλιο. Παρακαλούνται τα βιοψηφιακά παρασκευαστήρια να το διαθέτουν δωρεάν. Ημαρτον πάτερ, και ευλόγησον το κερασάκι της τούρτας!


(δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ στον πειρασμό κι έφαγα το κερασάκι)

Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ..?

1. ΔΕΝ ενημερώνονται. ΓΙΑΤΙ..?

2. ΑΥΞΑΝΟΥΝ τον αριθμό των εκλογέων. ΓΙΑΤΙ..?

3. Η παραμονή σε αυτούς των απελθόντων (σε άλλη εκλογική περιφέρεια ή νεκρών) ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ..? Απλή ολιγωρία ή ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ..? ΓΙΑΤΙ..?

..ΕΚΤΌΣ ΚΑΙ ΑΝ...
Ψηφίζουν και οι απελθόντες -σε άλλη εκλογική περιφέρεια ή και... στον άλλο κόσμο!!!

Δικαίωμα στην ψυχαγωγία: Χορηγοί και θεωρικό


«Οι χορηγοί ήταν υπεύθυνοι για την συντήρηση και την οικονομική αποζημίωση των συντελεστών της παράστασης καθ’ όλη την διάρκεια των δοκιμών. Επιβαρύνονταν, επίσης, με τα έξοδα της σκευής (= προσωπεία και κοστούμια) των ηθοποιών και των χορευτών. Με κλήρωση καθοριζόταν ποιος χορηγός θα αναλάμβανε την κάθε παράσταση. Πρώτη μέλημα του χορηγού ήταν να επιλέξει τους πολίτες που θα συμμετείχαν στον χορό. Όλοι οι ελεύθεροι πολίτες μπορούσαν να λάβουν μέρος και η συμμετοχή των επιλεχθέντων ήταν υποχρεωτική. Ο χορηγός ήταν υπεύθυνος και για τον διορισμό χοροδιδασκάλου, ενός επαγγελματία δηλαδή που θα εκπαίδευε τον χορό, σε περίπτωση που ο ποιητής δεν επιθυμούσε να αναλάβει αυτό το καθήκον. Ως αντάλλαγμα για την γενναιοδωρία τους, η πόλη προσέφερε στους χορηγούς τιμές και δημόσια αναγνώριση, όπλα αποτελεσματικά στην πολιτική αρένα.»

διαβάζω εδώ και συνεχίζω να διαβάζω λίγο παρακάτω:

«Εξάλλου, το ότι ακόμη και η παρακολούθηση των παραστάσεων συνιστούσε χρέος του πολίτη, όπως η συμμετοχή του σε άλλες πολιτικές δραστηριότητες, αποδεικνύει η παροχή οικονομικής ενίσχυσης, του θεωρικού, ανάλογης με την αποζημίωση για τη θητεία στην Ηλιαία, για όσους δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στη δαπάνη αγοράς εισιτηρίων.»

Αναρωτιέμαι λοιπόν αν υπάρχει κάτι ανάλογο στη σημερινή εποχή, αν η τηλεόραση αναπληρώνει το κενό, αν τα εργατικά και τα φοιτητικά εισιτήρια ισοδυναμούν με το θεωρικό, αν αν αν και ΑΝ.

Αυτό που διαπιστώνω είναι, πρώτο, πως οι χορηγοί σήμερα είναι απλοί έμποροι που διακινούν καλλιτέχνες και κερδίζουν από το έργο των καλλιτεχνών αυτών, δεύτερο, πως η οικονομική ενίσχυση δεν αρκεί ή κατευθύνεται προς καθορισμένους στόχους -είναι ισχνή και επιλεκτική, μικρή έκπτωση δλδ, που δεν ισχύει για όλες τις παραστάσεις, και τρίτο, πως αποκλείονται από χώρους ψυχαγωγίας εκείνοι ακριβώς που την έχουν περισσότερο ανάγκη: Οι φτωχοί και οι υπερήλικες.


---------------------
Τα αποσπάσματα είναι από το άρθρο της Ανδρονίκης Μαστοράκη, που παραπέμπει με σημειώσεις σε σχετική βιβλιογραφία.

Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Ψηφίζει ο απελθών ή πρόκειται περί συνωνυμίας..???



Αφού αναζήτησα (και βρήκα) σήμερα στο www.ypes.gr το εκλογικό μου κέντρο, είχα τη φαεινή ιδέα να αναζητήσω το εκλογικό κέντρο γνωστού αποθανόντος προ 10ετίας ανθρώπου και έβγαλα λαυράκι! Αναφέρεται ως ψηφίζων σε εκλογικό κέντρο περιοχής όπου ψήφιζε πριν πολλά χρόνια. Τα τελευταία 15 τουλάχιστον χρόνια, πριν αποδημήσει εις τόπον χλοερόν, ψήφιζε εκεί όπου είχε μεταφέρει τα εκλογικά του δικαιώματα και όχι στο κέντρο που εμφανίζει το ευρετήριο.

-------------
ΣΗΜ.
1. Το όνομα, επίθετο, πατρώνυμο, έτος γέννησης είναι ταυτόσημα.
2. Οταν γράψω όνομα μητρός, δεν εμφανίζεται αποτέλεσμα.


Ο νόμος της ζούγκλας:


«Οι αδύναμοι δεν επιβιώνουν»

Το τσίτα καιροφυλακτεί να κατασπαράξει την αντιλόπη ή το κουτούτσικο γκνου. Τα ιμπάλα, ανήκουν στην οικογένεια της αντιλόπης, ζουν κοπαδιαστά και αυτή είναι η δύναμή τους: το κοπάδι.
Τα τσίτα ζουν σε μικρές αγέλες. Αγαπιούνται. Χαριεντίζονται.
Ενα μικρούλι τσίτα. Τι γλυκούλι που είναι!


(κλικ! πάνω στις εικόνες για μεγαλύτερο μέγεθος)




----------------
1. Οι εικόνες από εδώ: www.sa-venues.com
2. (συνεχίζεται)

Παρασκευή, Οκτωβρίου 13, 2006

Η λύση είναι μία: αφαιρέστε αφού διαιρεθείτε



Αρχίζουμε με πρόσθεση: 1 + 1 = 2
Συνεχίζουμε με πολλαπλασιασμό: 2 Χ 2 = 4
Προχωρούμε στη διαίρεση: 4 : 4 = 1
Ολοκληρώνουμε με αφαίρεση: 1 - 1 = 0

Παρατηρώ τελευταίως ότι γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια διαφημιστών και κυβέρνησης προς την ώθηση των πολιτών να καταρτισθούν σχετικώς με την διαίρεσιν.

Οι διαφημιστές ωθούν τον καταναλωτή να ανταγωνιστεί τον συγκαταναλωτή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος λέει και ξαναματαλέει να προσέχουμε για να μην οδηγηθούμε στην διαίρεση. Η λέξη "διαίρεση" παίζει συστηματικά και αυτή μένει στο νου: Δ Ι Α Ι Ρ Ε Σ Η

Προβλέπω συντόμως να ακολουθήσει η αριθμητική πράξη της αφαίρεσης με το μότο: ΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

(και μακάρι να κάνω λάθος)

Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

ξεκινούν τα Σεμινάρια της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ.



Το Πολιτιστικό Κέντρο της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικού Κινηματογράφου και Τηλεόρασης -Οπτικοακουστικού Τομέα συνεχίζει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά αφιερώματα και προβολές με είσοδο ελεύθερη για το κοινό. Οι προβολές θα γίνονται καθημερινά με εισηγητές γνωστούς θεωρητικούς του κινηματογράφου και κινηματογραφιστές, στην Αίθουσα Προβολών και Διαλέξεων που είναι εξοπλισμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογική υποδομή και έχει χωρητικότητα 50 ατόμων.
Παράλληλα με τις προβολές στους τελευταίους 2 ορόφους του τετραώροφου κτιρίου που στεγάζεται η Ένωση στην οδό Βαλτετσίου 25, μπορεί κανείς να βρει :
Βιβλιοθήκη που περιέχει περισσότερους από 5500 τίτλους βιβλίων και 6000 τεύχη κινηματογραφικών περιοδικών σε διάφορες γλώσσες
Ταινιοθήκη που περιέχει πάνω από 2000 ελληνικές και ξένες ταινίες σε μορφή DVD, VHS και BETA αναλογικό.
Η βιβλιοθήκη–ταινιοθήκη έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί πάνω από 20 ερευνητές συγχρόνως. Διαθέτει μεγάλο αναγνωστήριο και χώρο ιδιωτικής προβολής ταινιών, καθώς και τη δωρεάν παροχή περιορισμένου αριθμού φωτοτυπιών.
Η βιβλιοθήκη-ταινιοθήκη περιέχει μεταξύ άλλων σπάνιο κινηματογραφικό υλικό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντελώς δωρεάν από τον καθένα και είναι ανοιχτή από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 14:00 έως τις 22:00.
Όλες τις δραστηριότητες του Πολιτιστικού Κέντρου μπορεί να τις παρακολουθήσει οποιοσδήποτε επιθυμεί εντελώς δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα:
210-3615675 & 210-3602379 με τον κ. Σωτήρη Καρκανιά ή την κα Αγγελική Πέτρου

*Οι προβολές για την ημέρα Τετάρτη θα ξεκινήσουν στα μέσα Νοεμβρίου.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

1. Ο ΑΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Ως η τέχνη της βιομηχανική εποχής, ο κινηματογράφος εξέφρασε πρώτα απ' όλα τη ζωή στο αστικό περιβάλλον. Ο μοντέρνος άνθρωπος, ο flaneur της βιομηχανικής μητρόπολης, βρήκε το βλέμμα που μπορεί να δράξει την ταχύτητα των γεγονότων αλλά και τον ανάλογο χώρο στον οποίο διαδραματίζονται. Η μικρή αυτή επιλογή ταινιών που απλώνεται όσο μπορεί στο χρόνο και στο χώρο δεν επιδιώκει να παρουσιάσει τους τρόπους απεικόνισης της αστικής δομής, την αρχιτεκτονική στον κινηματογράφο, τις αστικές ουτοπίες ή δυστοπίες (γι' αυτό και δεν έχουν επιλεγεί ταινίες επιστημονικής φαντασίας). Περισσότερο προσπαθεί να παρουσιάσει διάφορες εκφράσεις της κίνησης του ατόμου μέσα σ' αυτόν το χώρο, πώς διαπλέκεται και πώς αντιμετωπίζει τους κινδύνους και τις απολαύσεις. Είναι αυτή η διττή υπόσταση της μοντέρνας ζωής, η γοητεία της που αρνείται η μεταμοντέρνα φυγή προς τα προάστεια.

Κάθε Δευτέρα (19:00-22:00)

Εισηγητής: Καθηγητής Μανώλης Αρκολάκης

Στα πλαίσια αυτού του σεμιναρίου θα προβληθούν οι ταινίες:

23/10/2006 Εισαγωγή «Η πόλη στον πρώιμο κινηματογράφο» (1896-1912)
30/10/2006 «Βερολίνο. Η συμφωνία μιας μεγαλούπολης» του Walter
Ruttmann (1928)
6/11/2006 «O άνθρωπος με την κινηματογραφική μηχανή» του Dziga
Vertov (1929)
13/11/2006 «City Lights» του Charlie Chaplin (1931)
20/11/2006 «Cry of the city» του Robert Siodmak (1948) -η ταινία θα προβληθεί στα Αγγλικά χωρίς υπότιτλους
27/11/2006 «Κλέφτης ποδηλάτων» του Vittorio de Sica (1948)
4/12/2006 «Ikiru» του Akira Kurosawa (1952)
11/12/2006 «Ασανσέρ για δολοφόνους» του Louis Malle (1957) -η ταινία θα προβληθεί με αγγλικούς υπότιτλους
18/12/2006 «Στάχτες και διαμάντια» του Andrei Wajda (1958)
8/01/2007 «Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων» του Alfred Hitchcock (1959)
15/01/2007 «Blow-up» του Michelangelo Antonioni (1966)
22/01/2007 «Playtime» του Jacques Tati (1967)
29/01/2007 «Salaam Bombay» της Mira Nair (1988) -η ταινία θα προβληθεί με αγγλικούς υπότιτλους
5/02/2007 «London» του Patrick Keiller (1994)
12/02/2007 «Fallen Angels» του Wong Kar Wai (1995)
19/02/2007 «Heat» του Michael Mann (1995)
26/02/2007 «Η γεύση του κερασιού» του Abbas Kiarostami (1997)
5/03/2007 «Signs and Wonders» του Jonathan Nossiter (2000)
12/03/2007 «Dog Days» του Ulrich Seidl (2001)
19/03/2007 «Sur mes levres» του Jacques Audiard (2001)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ: ΙΙΙ

Στα 4 χρόνια συνεργασίας μου με την ΕΤΕΚΤ οι εισηγήσεις μου περιστράφηκαν γύρω από την Ιστορία του Κινηματογράφου. Το ταξίδι ξεκίνησε από τον κλασικό, προχώρησε στον μοντέρνο (κυρίως ευρωπαϊκό), έφτασε στον ελληνικό κινηματογράφο. Και ο κύκλος ξαναρχίζει. Με μια αναγκαία τροποποίηση. Με αλλαγή της μεθόδου.
Οι ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ φιλοδοξούν να γίνουν ένα παιχνίδι. Ένα puzzle, εκπαιδευτικό. Ένα παιχνίδι γι αυτούς που αγαπούν να βλέπουν κινηματογράφο, ένα παιχνίδι γι αυτούς που αγαπούν να μελετούν κινηματογράφο. Η επιλογή των ταινιών της ΙΣΤΟΡΙΑΣ IIΙ (για συντομία), απέφυγε όσο αυτό ήταν δυνατόν τις επαναλήψεις ταινιών που παίχτηκαν στην ΕΤΕΚΤ πρόσφατα (ας πούμε πέρυσι).
Στόχος αυτού του παιχνιδιού - τι άλλο- η ευχαρίστηση, που προκύπτει όμως μέσα από τη γνώση και τη μάθηση και όχι την ημιμάθεια, από τη ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ στην ενασχόληση με την Τέχνη, τον Κινηματογράφο, τη Ζωή, με τα Πράγματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευπρόσδεκτοι όσοι επιθυμούν να παραμείνουν περιστασιακοί θεατές (άλλωστε η ΕΤΕΚΤ είναι μια όαση πολιτισμού που παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν γνώσης σε όλον τον κόσμο), απλά δεν θα απολαύσουν την γοητεία που προσφέρει η τέλεση του παιχνιδιού και θα χάσουν την ευκαιρία να καταστούν ενεργοί θεατές, ένα σκαλοπάτι πριν την βουτιά στα βαθιά της δημιουργίας.

Κάθε Τρίτη (19:00 – 22:00)

Εισηγητής: Γιάννης Καραμπίτσος
(karabitsos@yahoo.gr)

Στα πλαίσια αυτού του σεμιναρίου θα προβληθούν οι ταινίες:

17/10/2006 «Η Κόκκινη Έρημος» του Antonioni Michelangelo
24/10/2006 «Ο μαύρος Θεός και ο ξανθός διάβολος» του Glauber Rocha
31/10/2006 «Ο τρελός Πιερό» του Jean-Luc Godard
7/11/2006 «Μέχρι το πλοίο» του Αλέξη Δαμιανού
14/11/2006 «Περσόνα» του Ingmar Bergman
21/11/2006 «Φωτιά πυροσβέστες» του Milos Forman
28/11/2006 «Πρόσωπα» του John Cassavetes
5/12/2006 «Μνήμες υπανάπτυξης» του Tomas Gutierrez Alea
12/12/2006 «Άγρια συμμορία» του Sam Peckinpah
19/12/2006 «Το χρώμα του ροδιού» του Sergei Parajanov

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. NEW HOLLYWOOD

Τη δεκαετία του '60 το Χόλυγουντ έχει πια παρακμάσει. Η συνταγή του μεγάλου θεάματος δεν φέρνει τον κόσμο στις αίθουσες. Οι παραγωγοί των στούντιο παρακολουθούν αμήχανοι την εμφάνιση ενός τρελού χαρούμενου και θυμωμένου κοινού που γεμίζει τα drive-in για να δει ταινίες του νέου κύματος, το οποίο βρέχει ήδη τις ακτές της Ευρώπης. Το κοινό διψάει για «οργισμένα είδωλα» και «ξένοιαστους καβαλάρηδες» και μια σύντομη αλλά μαγική εποχή ξεκινά για το αμερικάνικο σινεμά.

Κάθε Πέμπτη (19:00 – 22:00)

Εισηγητής: Σωτήρης Καρκανιάς


Στα πλαίσια αυτού του σεμιναρίου θα προβληθούν οι ταινίες:

19/10/2006 «Εν Ψυχρώ» του Richard Brooks (1967)
26/10/2006 «Μπόνυ και Κλάιντ» του Arthur Penn (1967)
2/11/2006 «Badlands» του Terence Malick (1973)
9/11/2006 «Ξένοιαστος Καβαλάρης» του Dennis Hopper (1969)
16/11/2006 «Το σκιάχτρο» του Jerry Schatzberg (1973)
23/11/2006 «Ο Καουμπόη του Μεσονυχτίου» του John Schlesinger (1969)
30/11/2006 «Πέντε Εύκολα Κομμάτια» του Bob Rafelson (1970)
7/12/2006 «Ο 13ος στόχος» του Peter Bogdanovich (1968)
14/12/2006 «The Last Picture Show» του Peter Bogdanovich (1971)
21/12/2006 «Χάρολντ και Μωντ» του Hal Ashby (1971)
11/01/2007 «Γύπες Πάνω από την Έρημο» του Sam Peckipnpah (1970)
18/01/2007 «Fat City» του John Huston (1972)
25/01/2007 «Νάσβιλ η Πόλη των Εκπλήξεων» του Robert Altman (1975)
1/02/2007 «Οργισμένο Είδωλο» του Martin Scorcese (1980)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Το αφιέρωμα στο ντοκιμαντέρ επιδιώκει να εξοικειώσει ένα ευρύτερο κοινό με την ιστορία και τις τάσεις στον κινηματογράφο του πραγματικού. Χωρίς να ακολουθηθεί μια αυστηρή χρονολογική σειρά, θα προβληθούν ταινίες σταθμός του είδους με σκοπό τη γνωριμία των θεατών με σημαντικούς ντοκιμαντερίστες.

Κάθε Παρασκευή (19:00 – 22:00)

Εισηγητές: η λέκτορας θεατρολογίας Εύα Στεφανή και ο Σωτ. Καρκανιάς

Στα πλαίσια αυτού του σεμιναρίου θα προβληθούν οι ταινίες:

20/10/2006 «Anything can happen» του Marcel Lozinski -η ταινία θα προβληθεί με αγγλικούς υπότιτλους
27/10/2006 «Ο Νανούκ του Βορρά» του Robert J. Flaherty
3/11/2006 «Γη χωρίς ψωμί» του Luis Bunuel και «Βροχή» του Joris Ivens
10/11/2006 «Χρονικό ενός καλοκαιριού» του Jean Rouch
24/11/2006 «Titicut Follies» του Frederick Wiseman -η ταινία θα προβληθεί στα Αγγλικά χωρίς υπότιτλους
1/12/2006 «Να έχεις και να είσαι» του Nicolas Philibert
8/12/2006 «Ερωτικές συνελεύσεις» του Pier Paolo Pasolini
15/12/2006 «The seasons» του Altavazd Peleshian -η ταινία θα προβληθεί με αγγλικούς υπότιτλους
22/12/2006 «Ο άνθρωπος με την κινηματογραφική μηχανή» του Dziga Vertov
12/01/2007 «Screamin’ Jay Hawkins: I put a spell on me» του Νίκου Τριανταφυλλίδη
19/01/2007 «Don’t look back» του D.A.Pennebaker -η ταινία θα προβληθεί στα Αγγλικά χωρίς υπότιτλους
26/01/2007 «Grizzly man» του Werner Herzog

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σεμινάρια της Ε.Τ.Ε.Κ.Τ. - update 23 Noe 2006:

Η ΕΤΕΚΤ-ΟΤ (Ένωση Τεχνικών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Οπτικοακουστικού Τομέα) σας ενημερώνει για τις εξής αλλαγές στο πρόγραμμα των προβολών της:

Τη Δευτέρα 27/11/2006 αντί της ταινίας «Κλέφτης Ποδηλάτων» θα προβληθεί η ταινία «Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων» του Alfred Hitchcock

Τη Δευτέρα 4/12/2006 αντί της ταινίας «Ικίρου» θα προβληθεί η ταινία «Blow-up»του Michelangelo Antonioni

Την Τρίτη 28/11/2006 αντί της ταινίας «Πρόσωπα» θα προβληθεί η ταινία «Daisies» της Vera Chytilova

ΕΤΕΚΤ-ΟΤ Βαλτετσίου 25, β’ όροφος, τηλ. 210-3615675

Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

πολλή σοβαροφάνεια έπεσε: ΜΠΟΥΜ !!!



αφού είμαστε για κλάμματα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα





πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα πόσο μ' αρέσει να γελάω με μένα γελάστε μαζί μου, αρκετή σοβαροφάνεια έπεσε και είμαστε για κλάμματα

Τρίτη, Οκτωβρίου 10, 2006

Αρμόδιες είναι οι Νομαρχίες για τη χρηματοδότηση...

...των αντιπλημμυρικών έργων. (είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ)

"Πρέπει να φροντίσω για τα παιδιά μας που χάνονται" απάντησε ο κ. Ψωμιάδης για τα πανηγύρια και τις φιέστες που έστηνε με τα χρήματα της ΕΕ.
(38.000€ πήρε για τη γέφυρα)

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ !!! Αλληλοκατηγορίες, βρισίδια, κλπ κλπ... μεταξύ νομάρχη και υπουργών.
Αναρωτιέμαι αν είναι καλύτερα να εκλέγεται "κυβερνητικός" νομάρχης, αφού έτσι κι αλλιώς λεφτά δεν βλέπει η νομαρχία από την κυβέρνηση. ΜΥΛΟΣ !!!!

ερωτήματα που εξακολουθούν να μένουν αναπάντητα:

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ..?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ..?
ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΖΕΙ..?


τηλεοπτικά παράθυρα-01

δημ/φος Παυλόπουλος- Γιατί κ. υφυπουργέ αυτό το μπάχαλο;
υφυπουργός Νάκος- Ποιο μπάχαλο;

(συζήτηση για την ελλιπή αντιμετώπιση των καταστροφών στο Βόλο, λόγω ακαθάριστης κοίτης χειμάρρου Ξεριά)

σχόλιο δικό μου: άνω σχώμεν τας καρδίας... πρόσχωμεν... κλπ

Πολλή βροχή βρε παιδάκι μου !!!

(υγρές μαντιδάδες)

Οι κάνουλες εσπάσανε κι οι καταιωνιστήρες,
κι όσα απ' το ρέμα τά'σωσα εσύ μου τα επήρες!

Αγγελοι και δερβίσηδες και βουδιστές αντάμα,
είδαν που με παράτησες και πνίγηκαν στο κλάμμα!

Αγγελοι σφουγγαρίζανε για πέντε μερονύχτια,
κι έπιασα στο σαλόνι μου τσιπούρες με τα δίχτυα!

Γίναν ποτάμια τα βουνά, θάλασσες τα χορτάρια,
και οι ταράτσες γέμισαν λιθρίνια και γοφάρια!

Αγρότης ήμουν κι έσκαβα και άρμεγα κατσίκια,
μα όσα είχα τά'χασα και καλλιεργάω φύκια!

---------
(σκάρωσε κι εσύ μια μαντινάδα, μπορείς!)

Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006

η αποκέντρωση, οι αρμοδιότητες και ο κακός μας ο καιρός



Στη χώρα μας όλα συμβαίνουν ανάποδα:
Μετά τη βροχόπτωση, θα πέσει φωτιά να μας κάψει!

1. Υπάρχει πράγματι αποκέντρωση;
2. Εχουν γίνει πράξη οι εξαγγελίες περί οικονομικής αυτονόμησης των Δήμων και των Νομαρχιών από την κεντρική εξουσία;
3. Οι Δήμοι έχουνε δικά τους χρήματα να διαχειρίζονται;
4. Οι Νομαρχίες έχουν χρήματα να διαχειριστούν για έργα;
5. Δήμοι και Νομαρχίες έχουν λεφτά να διαχειρίζονται εκτός από τη μισθοδοσία των υπαλλήλων τους;
6. Τα έργα του οδικού δικτύου είναι εκτός της δικαιοδοσίας Δήμων και Νομαρχιών;
7. Το οδικό δίκτυο -δρόμοι, γέφυρες, μικρά τεχνικά έργα- ανήκουν στη σφαίρα αρμοδιοτήτων του ΥΠΕΧΩΔΕ;
8. Πόσα δημόσια έργα που αφορούν το οδικό δίκτυο έχουν παραληφθεί από τον εργοδότη, δλδ το ΥΠΕΧΩΔΕ;
9. Αραγε οι γέφυρες που έπεσαν στο Ν. Θεσ/νίκης είχαν παραληφθεί επισήμως;
10. Ποιος ευθύνεται για την πτώση τους; (εκτός από τον κακό μας τον καιρό)

-----
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ (μετά παραλόγου γνώσεως)
1. Η εμπλοκή των αρμοδιοτήτων είναι το μεγάλο μαράζι του δημόσιου τομέα.
2. Υπουργοί και υπουργεία διαφυλλάττουν τις αρμοδιότητές τους ως κόρην οφθαλμού.
3. Πολλά οξύμωρα (ανα)παράγονται κατά τη διαφύλαξη των αρμοδιοτήτων, πόλεμοι μαίνονται μεταξύ υπουργών και ΚΥΡΙΩΣ μεταξύ ανωτέρων και ανωτάτων υπαλλήλων.
4. Τα μεγάλα οδικά έργα σπανίως παραλαμβάνονται απο το Δημόσιο, έτσι ώστε να μην υποχρεώνεται σε καταβολή αποζημιώσεων σε περίπτωση ατυχημάτων.
5. Η εθνική οδός Αθηνών Λαμίας ΔΕΝ έχει παραληφθεί ακόμη στο σύνολό της.
6. Παραλαβή σημαίνει την υπογραφή Πρωτοκόλλου παραλαβής, δλδ επίσημη πράξη.
7. Τελικά υποθέτω ότι οι ρόλοι Δημάρχων και Νομαρχών είναι δεύτεροι ρόλοι ανειδίκευτης σουφραζέτας.
8. Οι αρμοδιότητες ΥΠΕΧΩΔΕ και ΥΠΠΕ (υπ. Πολιτισμού) διαχωρίστηκαν ή ακόμη σέρνεται η "βούληση" διαχωρισμού τους;

κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ



(μερικές ερωτήσεις επαναλαμβάνονται δίκην γκάλοπ, ώστε να μη "ξεφύγει" ο ερωτώμενος και να ληφθεί επιτέλους η πολυπόθητη απάντηση στο ερώτημα: Τι σόι κράτος είμαστε)



Ε-Ε-Εκλογές! Παράγωγα της λέξης "ψήφος"




Ψηφοθύρας: πόμολλο για πολλές πόρτες

Εφτάψηφος: ιδανικός ψηφοφόρος

Έμψηφο υλικό: οι θεωρούμενοι ως πολίτες

Υποψήφιος/α: αυτός που στήνει το τσαντήρι του κάτω απο την κάλπη

Ψηφοπλάκωμα: αυτό που παθαίνει ο νικητής των εκλογών

Ψηφοσθενής: ο εκ της ψήφου αντλών σθένος

Καταψήφω: βάζω την ψήφο στην κατάψυξη ή ψηφίζω λευκό

Ψηφοβγάλτης: ασθένεια: Η αγωνία για το αποτέλεσμα των εκλογών

Ψηφοχθόρος: αυτός που κουβαλάει την κάλπη

Καταψήφτης: αυτός που όλο λέει ότι θα καταψηφίσει αλλά την έχει παγωμένη (την ψήφο)

Ευρώψηφος: άνθρωπος ευρείας αντίληψης, οπωσδήποτε ψηφίζων στις ευρωεκλογές

Ψηφοθερία: αυτό που κάνει ο υποψήφιος βουλευτής στις θερινές διακοπές του

Ψηφόκερος: το ρεύμα των ψηφοφόρων του Κέρι

Ψηφοθηρία: τα άγρια κομματόσκυλα

Ιπποψήφιος: αυτός που ψηφίζει καβάλα (βλ. και ψωνίζει καβάλα)

Ξεψηφίζω: το ρ. δηλώνει κάτι τι το ανέφικτο

«Κακό ψήφο νάχει»: ανυπόστατη κατάρα, εκτός αν αναφέρεται σε ψήφο αποχώρησης απο τηλεπαιχνίδι

Μετεμψήφωση: το αποτέλεσμα της παραψηφολογίας (βλ. λ.)

Εσχατόψηφος: ο παππούς που τον πάνε σούρνοντας να ψηφίσει (για τελευταία φορά)

Ψηφωσικός: ο οπαδός κόμματός τινος (δεν αλλάζει κόμμα ακόμα και όταν αυτό πάψει να υπάρχει)

Ιπποψήφιος: ο μετέχων σε συνδυασμό του Ν. Καβάλας

Παλίμψηφον: επαναληπτική ψηφοφορία

Ψηφούλα: απαντάται στη φράση «αυτός είναι ψηφούλα» και σημαίνει μια ψήφο αμελητέα, χωρίς ιδιαίτερη αξία, που δεν τη λαβαίνουν σοβαρά υπ' όψη οι σπουδαίοι, κλπ κλπ

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006

Πτυχιακή για blogs και Εαυτό



Βρήκα ένα ηλεκτρονικό μήνυμα πριν από λίγο που άνοιξα το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Μου ζητούσε να απαντήσω σε μερικά ερωτήματα. Απάντησα διεξοδικά σε όλα, αν και η απάντηση που έδωσα σε αυτή την ερώτηση: «2. Τι είναι blog κατά την γνώμη σου; Πως το ορίζεις;» ακυρώνει -κατά τη γνώμη μου- ολόκληρο το ερωτηματολόγιο:

«Το blog είναι ένας τρόπος (και τόπος) έκφρασης, που έχει αυτόνομη παρουσία.»

..αναμένονται τα αποτελέσματα.. ΑΝ

Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΚΑΛΟ & ΚΑΚΟ



Ξεχάσαμε το Μπέρτραντ Ράσσελ, το φιλόσοφο της ειρήνης, που ήτανε κόκκινο πανί για την εξουσία; στα χρόνια του αξέχαστου Λαμπράκη και της μιαρής χούντας εννοώ...

Βρήκα εδώ την παρουσίαση του βιβλίου του:

ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΡΑΣΕΛ
Κείμενα για τη θρησκεία
ΜΤΦΡ.: ΑΡΗΣ ΜΠΕΡΛΗΣ
«SCRIPTA»
ΣΕΛ. 352, ΕΥΡΩ 17


Στη Βιβιοθήκη της Ε οδηγήθηκα από το ποστ του s.frang με τίτλο "Bertrand Russell: Κείμενα για τη θρησκεία - Απόσπασμα από άρθρο του Γιώργου Σιακαντάρη"

Εμείς οι άνθρωποι...

ας θυμόμαστε πόσο η ευτυχία μας

εξαρτάται από την ελευθερία μας


Ο Παναΐτ Ιστράτι απ' τη χώρα του Δράκουλα
και σκέψεις χύμα στο κύμα (Βία, κλπ)



Προσπερνώντας τα βιογραφικά του στοιχεία, τα οποία μπορεί εύκολα να βρεθούν σε εισαγωγικά σημειώματα και στα οπισθόφυλλα των βιβλίων του, αντιγράφω ένα μικρό σπάραγμα απο το «Κύρα Κυραλίνα»:

[[...Ησυχα, ο Μιχαήλ του απάντησε:
- Είναι χειρότερο κι από ανεντιμότητα. είναι διαστροφή. Είναι μια βιαιότητα που στρέφεται ενάντια σε μια ισορροπημένη κατάσταση όπου τα πάντα είναι αρμονικά. Εχεις διαφθείρει αυτή την ισορροπία. Και διαπράττεις το χειρότερο από τα εγκλήματα, προσπαθώντας να διαδώσεις, να εξαπλώσεις αυτή τη διαφθορά.]]


Ο Παναΐτ Ιστράτι (Παναγής Βαλσάμης) περιγράφει -με γλαφυρό και άμεσο τρόπο- στα βιβλία του μια εποχή τρομαχτική, σε ένα κόσμο υπό αναδιάταξη. Πόλεμοι πραγματικοί, πόλεμοι αξιών, αλλαγές, αναταραχές, τα Βαλκάνια να βράζουν, η Ανατολή να ξυπνάει. Ο άνθρωπος έρμαιο των καταστάσεων, μόνος, με φίλους ή με εχθρούς -πιο συχνά- πάντα μόνος και ανυπεράσπιστος, μόνος με τη μοίρα του, εντελώς αφημένος στην τύχη.

Το θέμα της παιδοφιλίας που συνταράζει την κοινή γνώμη σήμερα, λόγω της έγκρισης -από την Ολλανδική κυβέρνηση- του κόμματος των παιδόφιλων, τότε ήταν καθημερινή πρακτική. Η ασέλγια επί παιδιών και άλλα βδελυρά ήταν δείγμα δύναμης. Οποιος είχε λεφτά, γαμούσε παιδάκια, με δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω τους. Υπήρχε πλήθος παιδιών αφημένων στη τύχη τους, παιδιών εξαθλιωμένων, βορά στα όργια των δυνατών, των ισχυρών του πλούτου.

Η σχέση της υπερανάπτυξης της Βίας με την υπερανάπτυξη του (άκοπου) Πλούτου προβληματίζει. Η Βία αναπτύσσεται στα δυο άκρα: Μεγάλη Φτώχεια, Υπέρμετρος Πλούτος. Κάπου στη μέση βρίσκεται η ισορροπία. Σήμερα, μάλλον έχουμε αρχίσει να ξεφεύγουμε...

Παραπέμπω σε τρία σχετικά posts:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΜΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..???..
Μια ανατρεπτική πρόταση, με την ευκαιρία του ολλανδικού "κόμματος"

Κάτι γράφεται σε ένα ηλεκτρονικό καφενείο!




Εδώ, στο e-cafegr ανακάλυψα το...

«Μισό-μισό (μια δίαιτα και μια ...ιστορία)» που έχει φτάσει κιόλας στη 12η συνέχεια!

χμμ.. ενδιαφέρον φαίνεται.. Αντιγράφω ένα κομματάκι:

[[...Είναι ασθένεια το πάχος; Εγώ δεν το πιστεύω. Μήπως είναι κακή συνήθεια; Θα μπορούσε. Μου είναι πιο εύκολο να το δω σαν κακή συνήθεια. Είναι ένας συνδυασμός καταστάσεων που οδηγούν στο πάχος. Πρέπει να συμπληρωθεί ένας τεράστιος κατάλογος για να απαντήσεις τι φταίει, τι οδηγεί εκεί. Όμως η τελική αιτία που κάνει το φαγητό τόσο επιθυμητό και μας οδηγεί σε κραιπάλες, είναι η προσδοκία έστω και μιας ελάχιστης ηδονής κατά τη διάρκεια της κατανάλωσής του, καθώς και στα πρώτα λεπτά που ακολουθούν. Τώρα μίλησα σαν δόκτωρ. Νομίζω ότι αυτή την ταμπελίτσα θα έχω πάνω από το γραφείο μου σαν διαιτολόγος: « Η προσδοκία έστω και ελάχιστης ηδονής επιβάλλει περισσότερο φαγητό»...]]