Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Τι τρέχει με το blog του κ. Κοκορμαν..?



ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ..?

Παρατήρησα μόλις ότι έχουν ανέβει ένα σωρό posts από το ΔΗΘΕΝ blog του κ. Κόκορμαν, το kokorman knight. Πήγα να επισκεφτώ να δω τι γράφει κι έπεσα στη λούμπα! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG ΤΟΥ!

Το πραγματικό βρίσκεται σε αυτή τη διεύθυνση:
http://kokkkorman.blogspot.com/ με τίτλο "kokorman knight" ή πατείστε εδώ kokorman knight για να το βρείτε αμέσως.

Ξαφνιάστηκα ευχάριστα όταν είδα να γράφει, σκέφτηκα πως επέστρεψε δριμύτερος, αλλά πάγωσα όταν είδα πως δεν είναι ο ίδιος. Να ανησυχούμε; ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ..?

5 σχόλια:

Giatros gia desimo είπε...

Που ακριβώς είδες το blog-μαϊμού;; Για δώσε link...

Rodia είπε...

Εδώ, σε αυτή τη σελίδα του monitor: http://monitor.vrypan.net/2006-10-18/

:-)
monitor

Rodia είπε...

Υπάρχουν καμια 10ριά καταχωρήσεις χωρίς τίτλο, με τελίτσες.. Τίτλος blog: kokorman knight (με κόκκινα γράμματα)

Giatros gia desimo είπε...

To koitaxa analytika... mallon ehei mplexei ta mpoutia tou to monitor..

kokorman είπε...

Αγαπητή Ροδίτσα μου.Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα τι γίνεται. Προς το παρόν δεν έχω ακόμα τηλέφωνο ούτε βέβαια ιντερνετι άλλα αυτή η κατάσταση θα αλλάξει λείαν συντόμως.

Μέχρι τότε όμως αναγκάζομαι να μπαίνω στο τοπικό καφέ εδώ για να χαζέψω κανένα email. Όποτε έχω χρόνο μπορεί να βάλω κανένα κόμμεντ στο δικό σου μπλογκ και στου φανελίτο.

Όταν με το καλό έχω και το ADSLάκι θα επανέλθω δημήτριος(!), δεν θα αργήσω.

Μέχρι τότε θα αφήσω το μόνιτορ να κάνει τα μαγικά του. Ιμιτασιόν κοκοράνθρωποι θα γίνονται στο φούρνο με πατάτες ή κρασάτοι!

Πολλά φιλάκια Ροδίτσα μου από την Αμαλιάδα. Σμουτς!

Μετά τιμής

+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+