Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Ψηφίζει ο απελθών ή πρόκειται περί συνωνυμίας..???



Αφού αναζήτησα (και βρήκα) σήμερα στο www.ypes.gr το εκλογικό μου κέντρο, είχα τη φαεινή ιδέα να αναζητήσω το εκλογικό κέντρο γνωστού αποθανόντος προ 10ετίας ανθρώπου και έβγαλα λαυράκι! Αναφέρεται ως ψηφίζων σε εκλογικό κέντρο περιοχής όπου ψήφιζε πριν πολλά χρόνια. Τα τελευταία 15 τουλάχιστον χρόνια, πριν αποδημήσει εις τόπον χλοερόν, ψήφιζε εκεί όπου είχε μεταφέρει τα εκλογικά του δικαιώματα και όχι στο κέντρο που εμφανίζει το ευρετήριο.

-------------
ΣΗΜ.
1. Το όνομα, επίθετο, πατρώνυμο, έτος γέννησης είναι ταυτόσημα.
2. Οταν γράψω όνομα μητρός, δεν εμφανίζεται αποτέλεσμα.


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό Μαρινάκι μου δεν είναι τίποτε .
Πολύ φοβάμαι πως αν στο ΥΠΕΣ βάλω το όνομα μιας λεμονιάς που έχω στον κήπο μου κάπου θα ψηφίζει και αυτή .
Η ιστορία επαναλαμβάνετε . Ζουμε μέρες του '61 .

Rodia είπε...

Μη τα παραλέμε κιόλας... Απλώς κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους -αν δεν πρόκειται περί συνωνυμίας δλδ.

:-)

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο έχεις έβαλα στη φόρμα τη λεμονιά αλλά δεν έβγαλε αποτέλεσμα αχαχ.

Λύσιππος είπε...

Χμμ....πολύ παράξενα τα πράγματα. Εγώ είχα μεταφέρει την εκλογική μου μερίδα από την περιφέρεια στην Αθήνα. Από τα 18 μου κι όλας ψήφιζα στη Β' Αθηνών. Στο YΠΕΣ με δείχνει στην γενέτηρα πόλη του πατέρα μου, όπου δεν ψήφισα ποτέ!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πολύ λοιπάμαι ότι δεν πρόλαβα να μεταφέρω τα εκλογικά μου αποτελέσματα (συγνώμη - δικαιώματα) στην Αθήνα.
Το αποτέλεσμα Τσίπρα θα ήταν ακόμα λίγο πιο λαμπρό!

Rodia είπε...

Τα ερωτήματα είναι:

1. ΓΙΑΤΙ υπάρχουν οι διπλοεγγραφές;
2. Είναι δυνατό να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ από κάποιους ψηφοφόρους;
3. Αυτές οι διπλοεγγραφές επιδρούν στον ΑΡΙΘΜΟ των εκλογέων (ή/και του πληθυσμού) της χώρας;

..αν σε ένα ποστ μικρής αναγνωσιμότητας βρέθηκαν ΔΥΟ διπλοεγγεγραμμένοι, μάλλον δείχνει πως ο συνολικός αριθμός τους είναι σημαντικός..

Ανώνυμος είπε...

To 95-96 που ημουν ελλάδα γινόντουσταν κατι εκλογές, δεν θυμάμαι τι, και καλέσαν το πατέρα μου στην εφορευτική επιτροπη. Πηγα στο δημαρχειο για να τους ενημερώσω οτι ο πατέρας μου έχει πεθάνει σύμφωνα και με τα δικά του αρχεία απο το 78!!! Μου ζητήσαν να πάω τν κυριακή το πρωϊ και να το πω στον δικαστικό αντιπρόσωπο οπου το καταπληκτικό ... απαίτησε να αντικαταστήσω τον νεκρό από 20ετία πατέρα μου που ηταν σε όλους τους τους εκλογικούς τους καταλόγους!!!

Αποτέλεσμα, με κρατήσαν για τρεις ωρες στο αστυνομικό τμήμα που με οδηγησαν με περιπολικό σαν εγκληματια για διαταραξη εκλογικής διαδικασίας και με αφησαν ελευθερο μετα ναγνωρίζοντας μου ...συναισθηματική φόρτιση!!!

Γιά όσους απορούν γιατί δεν επιστρέφω ούτε για διακοπές!!!

Ανώνυμος είπε...

και επειδη μόλις το έλεγξα κι εγω χαρη σε σένα ...ειναι ακόμη εγγεγραμένος!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και γραφειοκρατικά:
Αν ο Δήμος δεν έχει πιστοποιητικό θανάτου για έναν άνθρωπο, που θα μπορούσε λόγω ηλικίας να ζει ακόμη (και αυτό σημαίνει και πάνω από 100), δεν τον διαγράφει.
Ή σε άλλες περιπτώσεις δεν έχει όλα τα επαρκή στοιχεία (βεβαιώσεις, αιτήσεις κλπ.) που να δείχνουν ότι μεταδημότευσε.
Ή πολλές γυναίκες παντρεύονται, γράφονται σε άλλο Δήμο μαζί με τον άντρα τους, και στο Δήμο που ήταν γραμμένες, στη μερίδα του πατέρα τους, δεν στέλνουν αίτηση μεταδημότευσης.
Ή τα διάφορα χαρτιά χάνονται στην πορεία.
Όσο για τις διπλοεγγραφές, στους εκλογικούς καταλόγους υπάρχει δίπλα στο όνομα του διπλογραμμένου, ένα Δ, το οποίο αναγκάζει τον Δικαστικό Αντιπρόσωπο, να ζητήσει από τον ψηφοφόρο υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα ψηφίσει αλλού...
Οι εκλογικού κατάλογοι ενημερώνονται ανά τρίμηνο σε κάθε Δήμο και κρατούνται συνολικά (σε ηλεκτρονική μορφή) στο ΥΠΕΣΔΔΑ, όπου και γίνεται διασταύρωση των εγγεγραμμένων. Από το 2002 έχει ξεκινήσει η διαδιακσία ξεκαθαρίσματος και ορθολογικοποίησης των εκλογικών καταλόγων, που να δείτε τι σαββούρα υπήρχε τότε...χάος. Σήμερα έχει ξεκαθαρίσει αρκετά η κατάσταση.
Αυτά

Rodia είπε...

Η περίπτωση όπου αναφέρομαι, είναι άνδρας ο οποίος έχει μεταδημοτεύσει προ 55ετίας (πενήντα πέντε χρόνια) από τον Δήμο όπου είναι εγγεγραμμένος και έκτοτε ζούσε, ψήφιζε, κλπ, σε άλλο Δήμο, έως ότου απέθανε και φυσικά εκεί κατετέθη το πιστ/κό θανάτου. Πολλά τρίμηνα πέρασαν αλλά καμία ενημέρωση για τον αναφερόμενο.

Το πρόβλημα υπάρχει στην περίπτωση που όλες αυτές οι εγγραφές συμμετέχουν στη διαμόρφωση του αριθμού των εκλογέων και, ως εκ τούτου, στο ποσοστό αποχής.

An-Lu είπε...

Το τσεκάρισα και εγώ με "δικούς μου" αποθανόντες. Όταν δεν βγάζει αποτέλεσμα, είναι σωστό (διότι έχουν διαγραφεί) άρα κάτι έχει γίνει σωστά (να πουμε και καμιά καλή κουβέντα)....