Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006

Κάτι γράφεται σε ένα ηλεκτρονικό καφενείο!




Εδώ, στο e-cafegr ανακάλυψα το...

«Μισό-μισό (μια δίαιτα και μια ...ιστορία)» που έχει φτάσει κιόλας στη 12η συνέχεια!

χμμ.. ενδιαφέρον φαίνεται.. Αντιγράφω ένα κομματάκι:

[[...Είναι ασθένεια το πάχος; Εγώ δεν το πιστεύω. Μήπως είναι κακή συνήθεια; Θα μπορούσε. Μου είναι πιο εύκολο να το δω σαν κακή συνήθεια. Είναι ένας συνδυασμός καταστάσεων που οδηγούν στο πάχος. Πρέπει να συμπληρωθεί ένας τεράστιος κατάλογος για να απαντήσεις τι φταίει, τι οδηγεί εκεί. Όμως η τελική αιτία που κάνει το φαγητό τόσο επιθυμητό και μας οδηγεί σε κραιπάλες, είναι η προσδοκία έστω και μιας ελάχιστης ηδονής κατά τη διάρκεια της κατανάλωσής του, καθώς και στα πρώτα λεπτά που ακολουθούν. Τώρα μίλησα σαν δόκτωρ. Νομίζω ότι αυτή την ταμπελίτσα θα έχω πάνω από το γραφείο μου σαν διαιτολόγος: « Η προσδοκία έστω και ελάχιστης ηδονής επιβάλλει περισσότερο φαγητό»...]]





2 σχόλια:

Rodia είπε...

Τι υπονοείς magica..? λες να σταμάτησε από μαγικές επιδράσεις.. ή κάτι άλλο;
..και.. να τον ματιάξουμε, να τον ματιάξουμε!!!..
(με την καλή έννοια, ε.. να τον παρακολουθούμε δλδ.. πότε θα αδυνατίσει και ΑΝ)
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ

:-)

admin είπε...

Κάπως καθυστερημένα ανακάλυψα ότι μιλάτε για μένα ...
Σας ευχαριστώ που ασχολείστε με το "βιβλίο μου" ...αν καταφέρω να εκδοθεί κάποτε