Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

το monitor κλείνει..???



κλικ! πάνω στον τίτλο για λεπτομέρειες.

Θα σχολιάσω μονάχα τη βλακεία και την παράνοια που απειλούν όλους μας εδώ μέσα, όταν αδυνατούμε να αντιληφθούμε ότι εδώ δεν υπάρχουμε ως όντα "πραγματικά" με σάρκα και οστά, αρθριτικά, τρικέφαλους και πυτιρίδα. Εδώ, στο άϋλο περιβάλλον, αφήνουμε να εκφραστεί ένα ή, άντε λίγα περισσότερα, τμήματα του εαυτού μας.
Αν αυτό μπερδευτεί με την εγγενή αντίφαση που δυναστεύει τον ανθρώπινο εγκέφαλο με τους δυϊσμούς του, όπως π.χ. σώμα-ψυχή, καλό-κακό, άσχημο-όμορφο, κλπ κλπ, αποκτάμε μια άοσμη, άχρωμη και αηδιαστική σουπίτσα, η οποία δεν τρώγεται με τίποτα. Αυτά λέμε...

..πάντως, εντυπωσιάζομαι με μένα που έχω αντιληφθεί ξεκάθαρα τα πράγματα αν και σε λίγες μέρες συμπληρώνω τα 63 χρόνια μου και θα αρχίσω να περπατώ στα 64.. ίσως επειδή βρίσκομαι πολλά χρόνια στο διαδίκτυο, ίσως επειδή ασκούσα ένα δημιουργικό επάγγελμα, ίσως.. ποιος ξέρει.. (φυσικά περιαυτολογώ):-Ρ


Βρε Παναγιώτη, τι μου έκανες.. πάνω που ήθελα να γιορτάσω μαζί σας τα γενέθλιά μου..




κουράγιο παληκαρούδες και παληκάρια




5 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Μαρίνα μου! Αντιγράφω την άποψή μου για το θέμα:

Δεν θέλω να ασχοληθώ με την ουσία της διένεξης, με το ποιός έχει δίκιο, ο Παναγιώτης ή η Μιραντολίνα που σύμφωνα με τον Vrypan είναι η πέτρα του σκανδάλου. Και δεν θέλω όχι γιατί δειλιάζω να πω την γνώμη μου, αλλά γιατί δεν θέλω να ξανακάνω το ίδιο λάθος και να πάρω θέση χωρίς να έχω τις απαραίτητες πληροφορίες και τεχνικές γνώσεις, που δεν τις έχω.

Θέλω όμως να σού πω, Παναγιώτη, ότι ακόμα κι αν έχεις τα χίλια δίκια του κόσμου, νομίζω πως δεν έχεις το ηθικό δικαίωμα να κλείσεις το monitor, τουλάχιστον όχι χωρίς κάποιον ΣΟΒΑΡΟ λόγο. Γιατί το monitor, με την συμμετοχή και με την στήριξη όλων ημών των 2000 περίπου, έγινε το αδιαμφισβήτητο επίκεντρο του ελληνικού blogging. Δεν είναι δηλαδή πιά ένα παιχνιδάκι σου, που το ανοίγεις και το κλείνεις όποτε κάποιος σε εκνευρίζει, δίκαια ή άδικα.

Από την άλλη, είναι παράλογο το να καταστρέφεις κάτι που χτίστηκε σιγά σιγά και που δίκαια κέρδισε το στάτους της αυθεντίας, σαν το συνώνυμο του ελληνόφωνου blogging,

Θέλω να πω ότι θεωρώ απαράδεκτες τις ειρωνίες της Μιραντολίνας για “Δερβέναγες του ελληνόφωνου ίντερνετ” και περί του ότι “αν άνοιγες την πόρτα της εξόδου από το monitor θα έμεναν τρεις κι ο κούκος”. Πέρα όμως από την προοπτική της επιχειρηματικής εκμετάλλευσης του θέματος, που είναι απόλυτα σίγουρο ότι θα είχε πολλά να σού αποφέρει, αν όχι σήμερα, σιγουρα αύριο, θα έβγαζες πολλά λεφτά από το monitor, και θα σού άξιζε απόλυτα, και γιατί όχι, υπάρχει νομίζω και μια ηθική υποχρέωση απέναντι σε όλους εμάς.

Μια θρακιώτικη παροιμία λέει ‘θύμωσε ο τσομπάνης κι έκοψε το πράμα του’… εσύ θύμωσες κι έκοψες ολονών μας το πράμα μαζί. Κυρίως όμως το δικό σου.

Αν επιμείνεις να το κλείσεις, σίγουρα σε λίγο κάπου θα ξεφυτρώσει ένα νέο monitor. Ίσως ήδη να έχει γίνει αυτό! Το μοναστήρι να’ ναι καλά, και το μοναστήρι είναι ο Blogger.com και το Wordpress, και ΟΧΙ το monitor. Και τότε όλοι εμείς που τώρα θλιβόμαστε γιατί έκλεισε το στέκι μας, θα πούμε “Το Monitor πέθανε, ζήτω το νέο Monitor!” Έτσι είναι η ζωή. Δεν της αρέσουν τα αδιέξοδα. Συνεχίζεται.

Ελπίζω να κατάλαβες ότι όλα αυτά τα λέω τελείως φιλικά, και με συναίσθηση της υποχρέωσης που έχω και εγώ προσωπικά απέναντί σου σαν δημιουργό του στεκιού μου τόσον καιρό. Αλλά επίσης πρέπει να καταλάβεις ότι η κίνησή σου ήταν τελείως άτοπη, και να κάνεις πίσω όσο είναι καιρός. Σε κάθε περίπτωση, να είσαι καλά.

Rodia είπε...

Πολύ ωραία. Χάλια δλδ. ΑΝ επιμείνει ο Παναγιώτης να κλείσει το μόνιτορ, μπορώ να ξεκινήσω ένα τόπο συγκέντρωσης και παρουσίασης των ελληνων μπλογγεράδων σε συνθήκες ελεύθερες και... αλογόκριτες! (με άλογα κριτές, ε)
Φτάνει να με βοηθήσει κάποιο καλό παιδί να στήσω το σύστημα. Δεν είμαι κομπιουτερού, δηλώνω απλή ερασιτέχνις.

Θα θυμάστε πόσο το πάλεψα με το mindBlog και τη λογοκρισία που είχε ασκήσει μη δεχόμενο το G-G-Lolita, καθώς και περισσότερα του ενός μπλογκς του ίδιου μπλογγερ. Διαγράφτηκα με τη μία, επειδή δεν μου είχε γινει σαφές (πριν γραφτώ) ότι υπάρχει λογοκρισία στο χώρο του.

Εμένα, με ενδιαφέρει να γνωρίζω ΟΛΑ όσα λαβαίνουν χώρα στο χώρο των ελληνικων μπλογκς, οπότε, ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΣΟΝΕΣ με ενδιαφέρουν και τις βρίσκω αξιόλογες. Καθεμιά περσόνα εκφράζεται με τον τρόπο που διαλέγει και δε μπορώ να αποκλείσω κανένα ούτε να τοποθετήσω σε κατηγορίες, λίστες, κλπ, επειδή αυτό θα με έκανε να φερθώ εναντίον του εαυτού μου, για τον οποίο διατηρώ το δικαίωμα να τον έχω λυτό και ελεύθερο να βόσκει και να τρώει από όπου του αρέσει, αλλά και να έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται και για ό,τι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.


Διαθέτω χώρο άφθονο και τα domain names δεν αποτελούν πρόβλημα.

ανεβασα απο χτες δυο θεματακια, αλλα δεν ξερω πώς να τα κανω ορατα στο μπλογκ του vrypan.

http://rodiat5.blogspot.com/

Κυριακή, Ιανουάριος 07, 2007 5:27:48 μμ


-------------

αυτο το σχολιο εστειλα εδω

http://about-monitor.blogspot.com/2007/01/monitor.html

Μαύρος Γάτος είπε...

Ε να είδες, ακόμα κι αυτό αψυχολόγητο το βρίσκω, που έκλεισε ΚΑΙ τα σχόλια ο Vrypan.

Ζήτω η ελευθερία από το monitor!!!!!

Σ:)))))

Rodia είπε...

Πιο ηθικό δικαίωμα βρε Γατούλη..?
Το ψώνιο του ασκούσε ο άνθρωπος, όπως εγώ ζωγραφίζω.. λέμε..
Αμα έρθει άνας και μου πει "να ζωγραφίζεις έτσι κι έτσι κι έτσι.. με αυτά τα χρώματα έτσι κι έτσι.. σε αυτά τα μεγέθη έτσι κι έτσι..» θα βάλω λουκέτο -που έχω βάλει δλδ και ακόμα δεν έχω την όρεξη να πατήσω σπατουλιά λέμε.. επειδή μια μαλάκω δήθεν μαρκεταρού μου έδωσε υποδείξεις... κι έχει περάσει χρόνος και'γώ ΟΥΤΕ ΣΠΑΤΟΥΛΙά ΛΕΜΕ.. ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ..

Ο Παναγιωτης γιατί να τρώει την απόρριψη και να λέει κι ευχαριστώ;

..θα ξέρεις και την παραβολή με το απολωλός πρόβατο.. το ΕΝΑ, αυτό εχει σημασία, αυτό ειναι ο καθρεφτης μας..

Αν λάβουμε υπόψη οτι υπηρξε απο τους παλιους, την παλια φρουρα, μπορουμε να καταλαβουμε πιο πολλα -ΙΣΩΣ.

Rodia είπε...

Τα σχόλια καλα εκανε και τάκλεισε.. αρχισαν να πλακωνουν τα τρολ-καλλικαντζάρια που ξεμειναν απο τον αγιασμο.. ;-)

αυτο το "Trackbacks/Pingbacks" δεν καταλαβαινω πώς λειτουργεί