Σάββατο, Δεκεμβρίου 02, 2006

Πότε είναι η μέρα η αφιερωμένη στη ΒΛΑΚΕΙΑ..?



...να το γιορτάσουμε βρε αδερφέ! Αν δεν έχει οριστεί, προτείνω τη σημερινή, είναι ταμάμ, ό,τι πρέπει. Τώρα που οι βλάκες ανεβαίνουν όλο και ψηλότερα, κατακτούν θώκους με βαρύγδουπες ονομασίες, λαβαίνουν μπόλικα πτυχία με το κιλό, μελετούν τα πακέτα και αλληλοψεκάζονται με λίγδες, ε, να μην αποχτήσουν τη μέρα τους; Σήμερα είναι η μέρα που πληροφορήθηκα από το αξιόπιστο ΡΑΔΙΟ-ΑΡΒΥΛΑ (πολύ περισσότερο αξιόπιστο από τα κανάλια κλπ αηδή ΜΜΕ) ότι «σημαντική θέση κατέχων επιστήμων εξώθησε -χρησιμοποιών πλάγια εκβιαστικά μέσα- υφιστάμενό του επιστήμονα να διαγράψει το ψηφιακό του σημειωματάριον -βλ. "βδέλυγμα" blog». Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω, μου αρκεί η Πηγή.

4 σχόλια:

Rodia είπε...

Σήμερα λέγοντας, εννοώ 2 Δεκεμβρίου.
..όχι 1 Δεκ που είναι αφιερωμένη εναντίον του AIDS

penguin_witch είπε...

Η βλακεία δε χρειάζεταια τη μέρα της, κάθε μέρα είναι μέρα γιορτής της βλακείας και της ηλιθιότητας...
Το σύμπαν έχει όρια, η βλακεία μάλλον όχι...

An-Lu είπε...

Τα ταπεινά σέβη μου μάδερ...

Μαύρος Γάτος είπε...

Αν μάθεις πάντως πότε είναι η γιορτή πες μου κι εμένα γιατί γιορτάζω κι εγώ....