Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

ΓΥΜΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ



ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΟΠΛΟΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ



Η ανθρωπόμαζα σε στάση παραίτησης ή παθητικής αντίστασης;

Η κυβέρνηση αρκείται στο ρόλο του φωτογράφου;

Μας αρέσουν τα αγγλικά του πρωθυπουργού;

Πόσο θα υποδυόμαστε τις ζαρντινιέρες;



Στα ερωτήματα όπως όπως απαντώ:

Οχι, όχι, μη με παρατάς
όχι, όχι, γιάτι μ' αγαπάς
Τι θα γίνω μέσ' στη ζωή
σαν ξυπνήσω ένα πρωί
και κοιτάξω την αγκαλιά μου
κι από μέσα να λείπεις εσύ;

~~~~~

Ιστορία μου, αμαρτία μου,
λάθος μου μεγάλο
Είσ' αρρώστεια μου,
μέσ' στα στήθια μου
και πώς να σε βγάλω;

~~~~~

Θα σε βγάλω Πολύδωρα, σ' αρέσει;

2 σχόλια:

raffinata είπε...

Μα πως... δεν είναι όπλο αυτό που κρατάει ο κύριος μπροστά; Ααααα, ο πολύδωράς του είναι ;)

An-Lu είπε...

Έχω εδώ ένα Βύρωνα, που με γλυκοκοιτάει κάθε πρωί που αγοράζω καφέ και με τρελαίνει στις κουτουλιές αν τολμήσω να χαϊδέψω πρώτα το φίλο του....α! και με συνοδεύει μέχρι την είσοδο του γραφείου μου!