Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006

Ο γάμος θέλει τζερτζελέ, κουμπάρους και κουμπούρια!



Το ποστ είναι υποστηρικτικό προς τον κ. Γιακουμάτο, όχι προς τη θέση του αλλά προς την τόλμη του να εκφραστεί ευθαρσώς και χωρίς τζιριτζάντζουλες, ενώ πολλοί συνάδελφοί του τα μπουρδουκλώνουν θολώνοντας τα νερά. Ήξεις αφίξεις δλδ.
Εκτός από καναδυό φράσεις πολιτικών που απάντησαν με τόλμη θετικά, εκφράζοντας προσωπική άποψη, όλοι οι υπόλοιποι τοποθετούνται εναντίον. Κατά τη γνώμη μου. Ετσι, με αυτό τον τρόπο δλδ, αποκρυπτογράφησα τις καλομελετημένες εκφράσεις. Πρόσεξα ότι οι γυναίκες πολιτικοί κυρίως τείνουν να συμφωνήσουν με τη λύση του προβλήματος της συμβίωσης των ομοφυλοφίλων μέσω γάμου ή άλλου τρόπου. Ισως επειδή αντιλαμβάνονται καλύτερα αυτό το θεσμό ή το δικαίωμα οποιωνδήποτε ανθρώπων να συμβιώνουν και να μοιράζονται.
Σχολιάζω κάθε μια από τις προτάσεις των πολιτικών μας, τις οποίες διάλεξα -και απομόνωσα:

ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ Ν.Δ.
Προσωπικά είμαι υπέρ της λογικής μιας «πολιτικής ένωσης» - όπως συμβαίνει στη Γαλλία – που δε θα αφορά μόνο τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια.
(τα αστικά δικαιώματα)

Μάλιστα... Ο,τι πράττει η Γαλλία λοιπόν.. μη τυχόν και τολμήσουμε -ως χώρα- να πρωτοτυπήσουμε. Προσοχή: «υπερ της λογικής, κλπ κλπ» όχι υπέρ αυτής ταύτης της «πολιτικής ένωσης». Επεκτείνουμε και πέρα από τα ομοφυλόφυλα ζευγάρια και καθάριζουμε! Ωραίο περιτύλιγμα Ντόρα μας!

ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Ν.Δ.
...θεωρώ αδόκιμο να μιλάμε για γάμο καθώς δεν υπάρχει το επόμενο βήμα, που είναι η οικογένεια.»


Ωραία δικαιολογία.. Και οι γάμοι άτεκνων ζευγαριών, και οι γάμοι μεταξύ υπερηλίκων; Μήπως το ζευγάρι μόνο του αποτελεί οικογένεια; Εκτός αν υπονοείται στην απάντηση του κ. Σπηλιωτόπουλου ότι υπάρχει δυνατότητα υιοθεσίας, οπότε, ας επιτραπεί αυτή στους υπερήλικες καθώς και στα ομοφυλόφυλα ζευγάρια. Δύο σε ένα, που λένε.

ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΡΚΟΥΛΑ ΠΑ.ΣΟ.Κ
Η έννοια γάμος είναι στην κοινωνία μας θρησκευτικά φορτισμένη και δεν υπάρχει κανένας λόγος να την εμπλέκουμε στην καινούρια μας ματιά για μια κοινωνία ίσων πολιτών.»

Ξέρετε, υπάρχει και ο πολιτικός γάμος.. Είναι και αυτός "θρησκευτικά φορτισμένος"; Για μια κοινωνία "ίσων πολιτών" λέτε, όπου όμως μερικοί πολίτες είναι λιγότερο ίσοι, έτσι; Καλά κατάλαβα; Αυτή είναι η "καινούργια μας ματιά";

ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ
Με σταθερές θέσεις θα υποστηρίξω το δικαίωμα σύναψης πολιτικού γάμου με προτάσεις ανάλογες εκείνων των χωρών-μελών της Ε.Ε.»


Οπα! άλλη μια δήλωση υπέρ της ευρωπαϊκής μας υπόστασης. Σωστή Χρύσα μας! Ο,τι πει η Ε.Ε. αλλά σεις δεν έχετε γνώμη, έτσι;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Αυτό φυσικά δεν πρέπει να ονομάζεται «γάμος». Η λέξη «γάμος» έχει ένα πολύ συγκεκριμένο νόημα.

Πάλι το "συγκεκριμένο νόημα" του γάμου. Οφείλω να διατυπώσω με τόλμη και θάρρος, οτι αυτός ειδικά ο γάμος, περιέχει απολύτως το "συγκεκριμένο νόημα". Την αγάπη και τη στοργή.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΡΛΕΠΕ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Όλοι οι άνθρωποι πλέον έχουν ή τουλάχιστον, πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα.

Ωραία πολιτική κάλυψη πίσω από ένα γενικό τσιτάτο! Εύγε!

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ Ν.Δ.
Απαντώντας στην ερώτησή σας, σας λέω ότι θεωρώ επιβεβλημένη την νομική κατοχύρωση της ελεύθερης συμβίωσης είτε ετεροφυλόφιλων είτε ομοφυλόφιλων ατόμων.

Νομίζω ότι αυτή εδώ η φράση είναι μια ξεκάθαρη τοποθέτηση, αν και επεκτάθηκε και αυτή στα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια και δεν αναφέρεται καν σε γάμο, αλλά σε ελεύθερη συμβίωση. Μια νέα πρόταση; Ενδιαφέρουσα τη βρίσκω.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ
...το θέμα όμως του γάμου και της οικογένειας είναι και βιολογικά ένα θέμα ετερόφυλων και γι’ αυτό θεσμικά δεν απαιτούνται ουσιώδεις μεταβολές.»

Πάλι στη βιολογία πήγαμε. Δεν είναι το ζήτημα του γάμου θέμα πολλαπλασιασμού του είδους μας, εκτός και αν ακολουθούμε πιστά τας Γραφάς και όχι το Σύνταγμα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ
...είμαι θετικός σε κάτι που θα ισχύσει σε λίγο σε όλη την Ευρώπη».

Μάλιστα. Αλλος ένας ευρωπαϊστής. Μα, αυτό είναι αυτονόητο. Η γνώμη σας ποια είναι;

ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ
Μετά λοιπόν τη νομική ρύθμιση του θέματος, δεν θα με πείραζε να βρισκόμουν σε έναν γάμο στον οποίο θα παντρευτούν δύο άντρες ή δύο γυναίκες.


Προσωπική θέση εκφράζεται εδώ. Αναφέρεται ξεκάθαρα και η επίμαχη λέξη "γάμος", τολμηρή απάντηση μα την αλήθεια και μπράβο!

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ Ν.Δ.
«Δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει γάμος με τη παραδοσιακή έννοια του όρου μεταξύ ομοφυλοφίλων.

Μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάσω αυτή τη φράση, αλλά δεν θα το πράξω!

ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Είναι διαφορετικό βέβαια το θέμα της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους, δεδομένου ότι πιστεύω πως το γονικό πρότυπο που πρέπει να έχουν τα παιδιά είναι ζευγάρι άντρας-γυναίκα.


Και στην περίπτωση ύπαρξης ενδοοικογενειακής βίας τι θα λέγατε για τα πρότυπα; Η βία αναπαράγεται (και διδάσκεται) καλύτερα και πιο αποτελεσματικά από ποιούς; ..αν όχι από ένα κατασπαρασσόμενο ανδρόγυνο..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Η θεσμοθέτηση αυτής της συμβίωσης ασφαλώς και δεν είναι γάμος με την παραδοσιακή έννοια που γνωρίζουμε και κακώς την φορτίζουν κάποιες πλευρές.


Γενική τοποθέτηση και αυτή, αλλά βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους.

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΥΝ
...εάν επιλέγει κάποιος να ζήσει με κάποιον άλλον και να διανείμει τα περιουσιακά του στοιχεία, είναι δικαίωμά του και κανείς δεν είναι σωστό να του το απαγορεύσει.»

Και εδώ, γύρω γύρω το πάει, αλλά βάζει θέμα συζήτησης, έστω και πλαγίως.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ Ν.Δ.
Δεν θα πρέπει όμως να παραγνωρίσουμε ότι αυτό δεν μπορεί να βλάπτει τις αξίες και τα δικαιώματα των υπολοίπων.

Πώς θα μπορούσε να τα βλάψει δηλαδή; Ενα παράδειγμα;

ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ Ν.Δ.
...πιστεύω ότι το όλο θέμα της νομιμοποίησης του γάμου μεταξύ ομοφύλων δεν έχει ακόμη ωριμάσει στην ελληνική κοινωνία και χρειάζεται ακόμη αρκετή συζήτηση για το ζήτημα αυτό».

Μάλιστα. Πόση συζήτηση ακόμα κατά την κρίση σας;

ΤΑΚΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ Ν.Δ.
«Νομίζω ότι η ελληνική κοινωνία δεν είναι ώριμη να δεχτεί τη νομιμοποίηση των γάμων των ομοφυλοφίλων.»

Ποια ελληνική κοινωνία ρωτήσατε;

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ Ν.Δ.
«Είμαι υπέρ της νομιμοποίησης και της κατοχύρωσης των δικαιωμάτων που απορρέουν από τις σχέσεις ομοφυλοφίλων αλλά ο όρος «γάμος» δεν ταιριάζει για ιστορικούς και θρησκευτικούς λόγους.»


Ε, αλλάξτε τον όρο! Ζητείστε προτάσεις, συζητείστε, αλλά... αποφασίστε κιόλας, ε

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ Ν.Δ.
Όσον αφορά το κοινωνικό σκέλος, που έχει να κάνει και με τον θρησκευτικό γάμο, τότε πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα.»


Κι αν το ομοφυλόφιλο ζευγάρι είναι θρησκευόμενο; Τι γίνεται τότε;

ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΑΟΙΓΛΟΥ Ν.Δ.
«Με τη νομική διάσταση της νομιμοποίησής τους δεν είμαι αντίθετος. Με τη θρησκευτική διάσταση, εξυπακούεται, είμαι κάθετα αντίθετος.

Βάλτε μια συγκεκριμένη πρόταση στο τραπέζι. Τολμήστε πια!

ΕΛΕΝΑ ΡΑΠΤΗ Ν.Δ.
Είμαι γενικότερα της άποψης πως τις αλλαγές πρέπει να τις επιφέρει ο χρόνος και να τις καθορίζει η μοναδικότητα της κάθε κοινωνίας και όχι να τις επιβάλλει η σπουδή στην εφαρμογή των προτύπων άλλων κοινωνιών.»


Οπα! Εναντίον της Ε.Ε. ή κάνω λάθος; Αυτή η "μοναδικότητα" της κοινωνίας μας τρώει, το "ανάδελφον" έθνος που έχει προείπει ο τέως Πρόεδρος κ. Σαρτζετάκης.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΗΔΟΝΗΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Σε ότι με αφορά, είμαι αντίθετος. Είμαι όμως και κατηγορηματικά αντίθετος σε οποιαδήποτε κοινωνική διάκριση.»


Εδώ μπερδεύομαι αγαπητέ. Λύστε πρώτα το θέμα ενδοσυνεννόησης με τον εαυτό σας και απαντήστε λίγο αργότερα!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
«Δεν συμφωνώ με τη νομιμοποίηση των γάμων μεταξύ ομοφυλόφιλων για συγκεκριμένους νομικούς, ηθικούς και κοινωνικούς λόγους».

Ξεκάθαρη απάντηση. Σε ήπια μορφή.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ Ν.Δ.
«Διαφωνώ κάθετα. Δεν το διανοούμαι καν. Θα το πολεμήσω μέχρις εσχάτων.


Ξεκάθαρη απάντηση επίσης, αλλά φορτισμένη με πάθος. Ολοι την πέσαν στο Μάκη. Τους υπόλοιπους τους έκαναν γαργάρα. Δύσκολο πράγμα η πολιτική -να αποκρυπτογραφείται, εννοώ.

ΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Συμβόλαια συμβίωσης μπορεί να υπάρχουν στην Ελλάδα, αλλά όσον αφορά στον γάμο ομοφυλοφίλων, πρώτον η ελληνική κοινωνία δεν το αποδέχεται και, δεύτερον, αν το δούμε φιλοσοφικά και ηθικά, ο γάμος ετυμολογικά θέλει ετερικότητα.

Εδώ, συμψηφίζονται όλα σχεδόν: η κοινωνία και η προεξόφληση της γνώμης της, το "έτερον", η φιλοσοφία και η ηθική. Αλλο τίποτε;

-----------------------
ΣΗΜ. Οι φράσεις των πολιτικών είναι διαλεγμένες από το ΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, που αναδημοσίευσε τις συνεντεύξεις από το site του Πολύχρωμου Πλανήτη.


13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ολες οι απόψεις είναι ανόητες. Πολιτικά ανόητερς εννοώ.Θα μπορούσαν να τα συγκεράσουν όλα και γκέι γάμους και συντήρηση .
Να εφαρμόσουμε παραδοσιακούς γκέι γάμους, με φουστανέλα, με τραγούδια και «χαρτούρα» στο νυφικό του γαμπρού, με μπαλωθιές , με το σεντόνι στο παράθυρο όλα τα έθιμα. Πιστά!

Rodia είπε...

Αυτό που ενοχλεί εμένα είναι ότι κανείς από τους μεγαλοσχήμονες πολιτικους δεν βγήκε με θάρρος να διατυπωσει μια γνώμη υπέρ. Κρύφτηκαν πίσω από πολιτικολογίες και γενικότητες και τσιτάτα.
Οι γνώμες εναντίον εκφράστηκαν βέβαια.

Τόσο πολύ φοβούνται μη χάσουν καμια ψήφο; Από ποιους; Ποια ψήφο; Των παπάδων; Των υποκριτικάριων; Αμάν πια!

Κατά τα άλλα.. άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε.

ΟΥΦΦΦ

..το ότι κορϊδεύουν τους ανθρώπους με λογάκια ζαχαρωμένα και στριφογυριστά είναι το πρόβλημα.. Ευτυχώς πάντως που η λυση θα έρθει απέξω -ελπίζω να την αφήσουν να περάσει τα σύνορά μας και να μη κάνουν (ξανά) κανα "δημοψήφισμα" αλά ταυτότητες..

enteka είπε...

ολόκληρο το quote:
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ Ν.Δ. «Διαφωνώ κάθετα. Δεν το διανοούμαι καν. Θα το πολεμήσω μέχρις εσχάτων. Μιλάμε τόσο ωραία οι δυο μας, ρομαντικά, τι σχέση έχει να μιλάω εγώ με τον π… τον Μήτσο τον ηλεκτρολόγο. Παναγία μου!»

ροδιά τα σχόλιά σου μετά τις δηλώσεις είναι όλα τα λεφτά.
συμφωνώ με όλα

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Ροδιά, και χαρά στο κουράγιο σου που έπεσες στο λάκο με τα φίδια.

Αυτό με τον Γιακουμάτο το έχω σκεφτεί και εγώ πολλές φορές για όλο τον θίασο. Είναι τελικά λιγότερο επικίνδυνο να είσαι ειλικρινής κάφρος παρά κρυφή νυφίτσα.

[κρίμα που άφησες ασχολίαστη την άποψη Βαρβιτσιώτη. Οι συνθήκες, αγαπητή, οι συνθήκες ;-)]

Rodia είπε...

~~enteka, όπως διάβασα εδώ σήμερα "οι Ενώσεις Ηλεκτρολόγων, δια στόματος των Προέδρων τους, δηλώνουν άντρες 100%."
Λες να βρέθηκε το... φάρμακο..?
(οι ανάλογες σπουδές εννοώ, ε)

~~raresteak, ίσα ίσα.. νομίζω ότι αυτός ήταν ο καλύτερος σχολιασμός!

:-) Τι να κάνω; Εδώ ζω και'γώ.. σε αυτή τη χώρα, σε αυτό τον πλανήτη. Αν κλείσω τα μάτια, θα πάψουν να υπάρχουν τα προβλήματα;

erva_cidreira είπε...

Φοβούμαι ότι θα διαφωνήσω μαζί σας.
Ο κ. Γιακουμάτος, ως έλληνας πολίτης μπορεί να έχει όποιες απόψεις θέλει για τους ομοφυλόφιλους συμπολίτες του και τον γάμο ομοφύλων και να τις εκφράζει στις παρέες του με όποιο λεξιλόγιο επιθυμεί, όμως ως έλληνας βουλευτής απαγορεύεται να απαξιώνει δημοσίως με τέτοιο προσβλητικό τρόπο άλλους έλληνες πολίτες. Και το χειρότερο: να σας θυμίσω ότι εκτός από βουλευτής είναι και υφυπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας(!!!). Φανταστείτε να χρειαστεί να πέσει κάποιος ομοφυλόφιλος στην ανάγκη του.
Οι υπόλοιποι βουλευτές, όσοι τουλάχιστον δέχθηκαν να απαντήσουν, λένε ή υπαινίσσονται θέσεις που υποκρύπτουν επίσης διακρίσεις ή κοινωνικό ρατσισμό, φροντίζουν όμως να κρατούν, οι περισσότεροι, τα προσχήματα. Προφανώς γνωρίζουν το στοιχειώδες, την αξία της διαφοράς του δημόσιου από τον ιδιωτικό λόγο.

Ανώνυμος είπε...

Erva
Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Η πολιτική είναι ο δημόσιος λόγος. Όμως είναι και πολιτική πράξη. Το σχόλιο το δικό μου επισημαίνει ότι τουλάχιστον ο λόγος και η πράξη του Γιακουμάτου παρουσιάζουν μια ακολουθία. Αυτό φυσικά τον κάνει διπλά υπόλογο, αλλά και προφανή πολιτικό αντίπαλο.
Πέραν της πολιτικής ορθότητας, πρώτα έρχεται η πολιτική δράση και μετά ο λόγος. Αν δε το σκεφτούμε σοβαρά αυτό ανοίγουμε κερκόπορτες στισ Μαριέτες να πλάθουν τέρατα και να μιλούν γι' αυτά σαν αριστουργήματα.

Ειδικά στην παρούσα πολιτική συγκυρία, το 'σπουδαιότερο' έργο της κυβέρνησης είναι η διαστροφή της (πολιτικής) γλώσσας. Παραπέμπω σε αυτό το εξαιρετικό άρθρο του Αρανίτση.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=05.11.2006,id=20350220

Ο Γιακουμάτος ως φορέας της παλαιάς πολιτικής αξεστοσύνης αδυνατεί να παρακολουθήσει τους συνοδοιπόρους του σε αυτή τη χειρουργική επέμβαση.

Ας αφήνουμε λίγο χώρο για τη μεταφορά και το αστείο στη γλώσσα μας, αλλιώς γίνεται εντελώς πολιτικά ξύλινη και προσεγγίζει επικίνδυνα τη φαντασίωσή τους.

Rodia είπε...

erva_cidreira, διαφωνείστε ελεύθερα!
Αλλωστε μια συζήτηση έχει ανάγκη τη διαφωνία, αλλιώς θα ήταν βαρετός μονόλογος.
Θα προτιμούσα να γινόντουσαν κάπως έτσι οι συζητήσεις μεταξύ των πολιτικών μας, ζωντανές και με διάφορες γνώμες να "πέφτουν στο τραπέζι", παρά να παραγκωνίζουν ένα φλέγον θέμα ή να το συζητούν κρατώντας τα προσχήματα.

Μακάρι να ήταν σαφής ο πολιτικός λόγος! Θα γλιτώναμε από ένα σωρό σκουντουφλήματα και παρανοήσεις σε όλους τους τομείς που αφορούν εμάς, τους πολίτες, και όχι μόνο στο συγκεκριμένο ζήτημα.

:-)

erva_cidreira είπε...

«…όσον αφορά στον γάμο ομοφυλοφίλων, πρώτον η ελληνική κοινωνία δεν το αποδέχεται και, δεύτερον, αν το δούμε φιλοσοφικά και ηθικά, ο γάμος ετυμολογικά θέλει ετερικότητα. Από μόνη της η λέξη εμπεριέχει το φυσικό στοιχείο της διαφορετικότητας. Γιατί πρέπει να μιμηθούμε κανόνες της φύσης με αφύσικες παραμέτρους;» ΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Η παραπάνω δήλωση, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι επί της ουσίας χειρότερη από εκείνη του κ. Γιακουμάτου, και κανείς δεν είναι ηλίθιος για να μην το αντιλαμβάνεται. Όμως επιτρέπει να προχωρήσουμε σε ένα είδος διαλόγου, έστω κι αν είναι προφανής η έλλειψη σοβαρών προοπτικών αλληλοκατανόησης και σύγκλισης. Όμως με τα περί Μήτσου του πούστη δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε καν. Δημιουργείται μια πόλωση που είναι εντελώς αντιπαραγωγική κι αδιέξοδη, ειδικά αν δεν υπάρχει ένα οργανωμένο γκέι κίνημα για να την εκμεταλλευθεί αναλόγως.
Με λίγα λόγια, όπως γράφει σήμερα και στα σχόλια του μπλογκ μου ο gay super hero και συμφωνεί στο koysoyri o divine mitsakos, απελπισία. Συν τις δηλώσεις των συνδικαλιστών ηλεκτρολόγων. Όταν λοιπόν κυβέρνηση, πολιτικά κόμματα, ΓΣΕΕ και ΜΜΕ κωφεύουν και οι γκέι οργανώσεις είναι αδύναμες να αντιδράσουν, τι μένει για τον νεαρό ομοφυλόφιλο ή τη υπερήλικη λεσβία πέρα από την αίσθηση μιας βαθιάς ταπείνωσης; Μιας ταπείνωσης που μέσα από την επανάληψη εσωτερικεύεται, ενώ οι ομοφυλοφοβικοί βρίσκουν καινούργια «αστεία».
Η γλώσσα μπορεί να είναι ασπόνδυλη, αλλά τσακίζει ραχοκοκαλιές κι αφήνει πίσω της αναπήρους δια βίου. Προσωπικά, δεν το βρίσκω καθόλου διασκεδαστικό.

Rodia είπε...

Πρόθεσή μου είναι να αποκαλύψω και όχι να διασκεδάσω.

..αν και, συχνότατα, είναι διασκεδαστικό να αποκαλύπτεται η υποκρισία..

Το ζήτημα είναι κοινωνικό και αφορά ολόκληρη την κοινωνία και όχι μόνο ένα τμήμα της, έστω και αν αυτό το τμήμα είναι το αμέσως πάσχον, αυτό που βάλλεται και υποφέρει.

Ελπίζω σε μια κοινωνία όπου ο κάθε άνθρωπος θα έχει τη θέση του. Χωρίς διακρίσεις. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.

An-Lu είπε...

Μπράβο κουράγιο να καθίσεις να τα σχολιάσεις ένα-ένα μάδερ!!!!!
Που βρίσκεις το χρόνο;!!!!

Giatros gia desimo είπε...

Πού***δες και παλικάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια...

petalida είπε...

Δε βλέπω γιατί να μην δικαιούται κανείς να έχει τις απόψεις του.

Επίσης γιατι ν αποκαρδιώνουμε εκείνους που συμφωνούν κατ ανάγκη λόγω Ε.Ε.?

Αν περιμένω η λύση να έρθει πρώτα από τους πολιτικούς θα περιμένω πολύ. Πιο σημαντικό είναι να πείσω εγώ/εμείς την κοινωνία μου ότι έχω δικαίωμα να παντρευτώ αυτήν/αυτόν που θέλω, και δε θα μου στερήσουν άλλο, και γενικώς είμαι αυτή που είμαι και δε θα το κρύψω για χάρη κανενός.