Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2006

αυτοκίνητο έπεσε σε στάση λεωφορείου

απλά πράγματα.

«Ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη και ο οδηγός αφέθη ελεύθερος»

όλα καλά.

τρεις νεκροί.

φωτογραφία λεωφ. Συγγρού: Eurokinissi


ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΡΩΤΑΕΙ:


1. Η λεωφόρος Συγγρού είναι ταχείας κυκλοφορίας;
2. Ποιο είναι το όριο ταχύτητας;
3. Οι στάσεις των λεωφορείων πώς προστατεύονται;
4. Αν είναι ταχείας κυκλοφορίας, επιτρέπονται στάσεις λεωφορείων;
5. Η δικαιολογία "φταίει η κακιά ώρα" είναι αποδεκτή;
6. Ο οδηγός αφέθηκε ελεύθερος με το δίπλωμα οδήγησης παραμάσχαλα;
7. Ποιος μας προστατεύει από τα φονικά όπλα που ονομάζονται "αυτοκίνητα";
8. (ρωτείστε ό,τι θέλετε)

6 σχόλια:

bbchris είπε...

1) Όχι. Οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας είναι "κλειστοί". Δεν έχεις πρόσβαση στο οδόστρωμά τους. Like Attiki Odos...

2) Σε κάποια σημεία 70 και σε κάποια 90.

3) Απ' τον Θεό. [μην γελάς]

4)Κανονικά θα έπρεπε να είναι στον παράδρομο.

5)Όχι. Φταίει αποκλειστικά και μόνο ο οδηγός. Στα μόνα τροχαία ατυχήματα που δεν φταίει ο οδηγός, είναι να προχωρά στο δρόμο και να σου πέσει ένας βράχος στο κεφάλι. [μην γελάς λέω!!!] Σε όλα τ' άλλα φταίει.

6) Όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα τον σταματήσει κάποιος να του το ζητήσει. Έχω ακούσει για άνθρωπο που οδηγούσε 6 μήνες χωρίς δίπλωμα αφού του το είχαν αφαιρέσει.

7) Εμείς οι ίδιοι.

8) Οδηγείς; Αν ναι τι έχεις κάνει για να βελτιώσεις τις ικανότητές σου;

Rodia είπε...

Μόνο έξω από την πόλη. Μετά από τη μέρα (νύχτα ήταν) που βρήκα το αυτοκίνητο πίτα από λεωφορείο σε δρόμο όπου ΔΕΝ περνούν λεωφορεία και μάλιστα προς την ΑΝΤΙΘΕΤΗ κατεύθυνση, τη μοναδική (ως τότε) φορά που το είχα απόλυτη ανάγκη.
Πήγα να το πάρω από εκεί που το είχα παρκάρει για να το φορτώσω για ταξίδι επαγγελματικό ώστε να φύγω πολύ νωρίς το πρωΐ και το βρήκα με σπασμένο σασί, όπως ανέφερα πριν.

Από τότε, εδώ και 24 χρόνια, οδηγώ μονάχα όταν είναι απόλυτη ανάγκη. Εξασκούμαι στους επαρχιακούς (και αγροτικούς!) δρόμους.

Πείσθηκα ότι υπάρχουν πολλά μέσα να μετακινηθεί κάποιος π.χ. ταξί, λεωφορεία, τρένα, καράβια, αεροπλάνα...

Α! είμαι εξαιρετη συνοδηγός!
(όχι που δε θα τό'λεγα)

:-)

Rodia είπε...

Επίσης: Γνωρίζω να λύσω και να συναρμολογήσω ένα αυτοκίνητο -προτιμητέες μάρκες: chevrolet (παλιά μοντέλα, '50, 60), simca, citroen, opel astra. Αυτά τα "έλυνα" στο πεζοδρόμιο και η μάνα μου απορούσε πώς θα ξανάβρισκα πού να βάλω όλα αυτά τα σιδερικά...
Εχω κάνει και βελτιώσεις σε ρεζερβουάρ για οικονομία βενζίνης, αμέ! Πολλές ιδέες!!!
Αποφεύγω τα mini couper, επειδή είναι ανάποδα και στριμωχτά, αλλά αυτά ευτυχώς δεν πολυκυκλοφορούν πια.
Αλλη ερώτηξη..?

;-)χεχε.. όταν γράφω κατι τέτοια πόσο θά'θελα να βλέπω τα μουτράκια που τα διαβάζουν!

Giatros gia desimo είπε...

Ροδια, δεν ανοιγεις κανα συνεργειο;; Θα χεστεις στο ταλιρο, με το συμπαθειο...

Unknown είπε...

1) Ναι. Ταχείας κυκλοφορίας έιναι ότι έχει όριο άνω των 50 (αττική οδός κτλ δεν έιναι ταχείας αλλά αυτοκινητόδρομοι)

2) 70-90

3) Σε δρόμους κάτω των 50 θεωρείται ότι δεν χρειάζεται προστασία. Σε δρόμους ταχείςα κανονικά πρέπει να υπάρχει λεοφοριόδρομος χωρισμένος με νησίδα... Ξέρεις τώρα.. για να μην θιχθούν συμφέροντα και να μην έχουμε έξοδα στην Ελλάδα καταργήθηκαν ή ακόμα και αν υπάρχουν (κηφισίας - μεσογείων) έχουν γίνει παράδρομοι!

4) Ναι - όπως και στους αυτοκινητόδρομους, τις εθνικές και τις επαρχιακές

5) Όχι (φταίει η κακιά η ώρα αλλά αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία μόνο όταν έχεις πάρει όλα τα απαραίτητα, σε λογικό επίπεδο πάντα, μέτρα - πχ αν έφτανες σε επίπεδο να ανατραπεί ένα βυτιοφόρο το οποίο είναι γεμάτο προπάνιο, επειδή χτύπησε ένα περιστέρι το τζάμι και ο οδηγός έχασε τον έλεγχό του εκείνη την στιγμή, να περάσει πάνω από την διαχωριστική νησίδα, να μπει στον λεοφοριόδρομο και να πέσει πάνω στην στάση... ε τότε αυτό δεν μπορείς να το έχεις προβλέψει)

6) Όχι, αλλά οι πιθανότητες να πιαστεί να οδηγεί χωρίς είναι ελάχιστες, εκτός και αν συνεχίσει τις παραβάσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μας σταματάνε 2 φορές την βδομάδα για έλεγχο. Είναι προσβλητικό και άσχημο. Μην τρελαθούμε κι όλας

7) Από τα όπλα δεν χρειάζεσαι προστασία. Από τους χρήστες τους χρειάζεσαι. Τα όπλα άπό μόνα τους είναι ακίνδυνα. Μόνο στα χέρια απαίδευτων ανθρώπων είναι επικίνδυνα.

8) Πότε θα κατανοήσουμε ότι αφού το αυτοκίνητο πλέον είναι σημαντικό μέρος της ζωής μας, πρέπει να μπεί ένα σημαντικό μάθημα στα σχολεία από το δημοτικό που θα το πάρουν στα σοβαρά οι καθηγητές και οι μαθητές και που θα ΚΟΒΟΝΤΑΙ αν δεν το κατανοήσουν και το μάθουν και ευαισθητοποιηθούν; Τέρμα πια το "στα 'παμε, αν θες ακολούθησέ τα". Καιρός αν δεν μάθουν τα παιδιά να μην προχωράνε.

Δεν έφταιγε η κακιά η ώρα, έφταιγε η ανοησία, η λάθος αντιμετώπιση της πολιτείας και η έλλειψη παιδείας, καθώς και τα καθημερινά ζωντανά παραδείγματα ανοησίας και εγκληματικής συμπεριφοράς στους δρόμους, από τους γονείς/συμπολίτες μέχρι όλους τους επώνυμους και πολιτικούς μας...

bbchris είπε...

FYI.

Από τον Κ.Ο.Κ. πρώτη σελίδα άρθρο 2:
Οδός ταχείας κυκλοφορίας: Οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την ταχεία κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιοκτησίες παρά μόνο με παράπλευρες βοηθητικές οδούς και κόμβους και η οποία:

α) συνδέεται μόνο με ειδικής διάταξης ισόπεδους ή ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο,

β) δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με τις υπόλοιπες οδούς ατραπούς, σιδηροδρομικές ή τροχιοδρομικές γραμμές και

γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας.