Κυριακή, Σεπτεμβρίου 03, 2006

Πάει! Μπήκα στο τριπάκι του metablogging!



Λέτε να χαθώ; "Οποιον ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρών' οι κότες" λέει η σοφή παροιμία, αλλά λέω να τολμήσω να ψιλοανακατευτώ. Επειδή... ανακατεύομαι από τη στιγμή που ανακάλυψα στο blog του Allu Fun Marx μερικά πραγματάκια και στο blog του vrypan μερικά άλλα.

Τι θέλω και το ψάχνω; Είχανε ψαχνό πάντως. Πολύ ψαχνό! Τόσο που κόντεψε να μου κοπεί η όρεξη. Μπούχτισα!

Για ποιοτικά blogs λέει ένας, για διαλογή των καλύτερων ελληνικών blogs για την ακρίβεια, και αποκλείει τα ζουμερά και ενδιαφέροντα και προβάλλει τα μυξοπάρθενα ξενερέ, αλλά εγκεκριμένα από τη στενότητα του εγκεφάλου του -γνώμη μου και δεν ζητώ συγγνώμη.

Δημόσια Αίτηση Διαγραφής
(ή παραίτηση από ευθιξία)

Ας μου διαγράψει λοιπόν ο κ. του ΜindΒlog το ένα και μοναδικό που πρότεινε να δεχτεί, και δέχτηκα και'γώ, η φιλάνθρωπος που θέλω και επιμένω να συνδράμω προσπάθειες νέων ανθρώπων, χωρίς να περιμένω -εξαιτίας του ενθουσιασμού μου- να δω πώς στο καλό εξελίσσεται αυτή η προσπάθεια. Κάτι με ενόχλησε, είναι η αλήθεια, όταν απαγόρεψε να συμμετέχω με όλο μου το διαδικτυακό... blog-στόλο! Στο κάτω κάτω, τόση γνώση έχει από διαδίκτυο που δεν του έκοψε πως όποιος θέλει να μένει κρυφός σκαρώνει πολλά blogs με διαφορετικό παρωνύμιο κάθε φορά και αλωνίζει, όπως ακριβώς κάποια γνωστή διαδικτυακή περσόνα. Τα δικά μου είναι δικά μου, είναι μερικές από τις πλευρές του χαρακτήρα μου που εκτίθενται σε γενική θέα επειδή έτσι θέλω βρε αδερφέ!

Επρεπε να έχω πονηρευτεί πάντως ότι κάπου βρωμάει αυτή η ιστορία. Με την ταξινόμηση πρώτα πρώτα ποιών; Των blogs!!! Που είναι κάτι το οποίο, εκ των πραγμάτων, δυσκολεύει τη θεματολογία. Δεν γράφουμε εγκυκλοπαίδειες ούτε λεξικά εδώ πέρα. Ελάχιστα είναι τα θεματικά blogs παγκοσμίως. Οσα έχουν συγκεκριμένο θέμα είναι συνήθως ομαδικά blogs με κατεύθυνση οικολογική, οικονομική, κλπ κλπ ευαισθησίες. Τα υπόλοιπα, το μεγάλο πλήθος δηλαδή, περί πολλών τυρβάζουν.

Η πλάκα πάλι είναι πως το εξαίσια θεματικό blog του Greek Gay Lolita το έκοψε η... λογοκρισία!

Αλλο ένα αστείο είναι ότι το θεματικό blog μου, εκείνο όπου εκθέτω τη δουλειά μου, τους πίνακές μου δηλαδή, το ενέταξε στην ενότητα "φωτογραφία". Ετσι μού 'ρχεται να κοπιάρω όλες τις εικόνες απο το blog του Λε Νονς και να τις ανεβάσω σούμπιτες!!!

Δεν θα πάρουμε κ. ΜindΒlog και δε θα πάρετε και σεις διαφήμιση από μένα. Απλό. Εκτός αν αναθεωρήσετε τις απόψεις σας και ενταχθείτε στο διαδίκτυο με σεμνότητα και θάρρος, αν καταργήσετε τους παράξενους (τουλάχιστον) κανόνες σας και ανοίξετε τα μάτια σας. ΔΥΝΑΤΑ!

..αυτό είναι μια μοναδική παραχώρηση..

-----
"Το ποστ αυτό θα αποσυρθεί σε λίγες ώρες, δεν το θεωρώ απαραίτητο να παραμείνει, για τούτο δεν δέχεται σχόλια" Εγραφα.. αλλά μετά σκέφτηκα ωριμότερα.


15 σχόλια:

Unknown είπε...

Άσε τα παιδάκια να παίξουν...

Unknown είπε...

Ξέχασες να κλείσεις τα comments

>:-)

Markos είπε...

Συμφωνώ με τον darthiir...
Αστα να παίξουν.
Μαθαίνουν κι όλας το ευγενές σπορ της λογοκρισίας.
Πού ξέρεις, μπορεί να χρειαστεί. Να μην έχουν μια ειδικότητα;
Πάντως, εδώ που τα λέμε, το να το παίζεις θεός είναι πάντα μια πρόκληση.
Καλημέρα

oistros είπε...

M' αρέσει να αλλάζω τα πράγματα από "μέσα". Το βρίσκω πιο εύκολο. Γιατί δεν ξεκινάμε όλοι να ανεβάζουμε πόστ από το Λολιτάκι? Ρίχνω μία ιδέα και σπεύδω να την υλοποιήσω κιόλας. Διαμαρτυρόμενη για τους "αποκλεισμούς". Ο έχων την ευθύνη των κρίσεων μπορεί να αναγκαστεί να δώσει εξηγήσεις ή να αναθεωρήσει. Όσο πιο πολύ τόσο πιο καλά. Σύντομα θα επανέλθω.:)

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτο το MindBlog, συνυπογράφω τις διαμαρτυρίες.

A.F.Marx είπε...

Ροδιά... Σπίρτο είσαι! ΤΝΤ είσαι!
Αμέσως έβαλες φωτιά στα τόπια.

oistros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
oistros είπε...

To 'πα και το κανα. εδώ είναι. Όσοι πιστοί προσέλθετε

ovi είπε...

είναι απαράδεκτοι και ηδη τους δίνουμε πολύ σημασία

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Ροδια.
Δεν γνώριζα την ύπαρξη του mindblog. Είναι εμφανής η προσπάθεια απονεύρωσης στη γραμμή του mainstream συντηρητισμού.

Μαύρος Γάτος είπε...

Αν βάφτιζε το εγχείρημά του "τα αγαπημένα μου blog", θα ήταν δικαίωμά του να επιλέγει αυτά που τού γουστάρουν. Με όποιο κριτήριο του γουστάρει.

Αλλά το ξεκίνησε σαν δήθεν πολυσυλλεκτικό χώρο, με "τα καλύτερα ελληνικά blog"... και τώρα φάνηκε η ποιότητα των κριτηρίων του.

Μπράβο σου Ροδιά που έδειξες το δρόμο. Περιμένω και άλλοι να σε μιμηθούν και να αποχωρήσουν σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον Greek Lolita.

Γιουτζίν είπε...

Πολύ καλά έκανες που δεν έσβησες το ποστ, και τα σχόλια.
Φρονώ ότι όλοι όσοι έχουν 'επιλεγεί' καλό θα ήταν να το ξανασκεφθούν, και να ζητήσουν τον αποκλεισμό τους.
Όχι μόνο για τoν ggl, αλλά γιατί η επιλεκτική αναφορά και ένταξη μπλογκς βάσει των προσωπικών κριτηρίων του διαχειριστή θέτει σοβαρά ζητήματα. Δηλ τι θα κάνει; Μια φορά το μήνα θα 'ελέγχει' και αναλόγως θα εγκρίνει ή θα απορρίπτει μπλογκς βάσει των ηθικών, αισθητικών κλπ στάνταρντς του;

vasvoe είπε...

εγώ πάντως σοκαρίστηκα
αλλά συμφωνώ με τον γάτο, αν έλεγε τα "αγαπημένα μου μπλογκ" δεν θα υπήρχε θέμα και φυσικά δεν θα έκανς κανείς αίτηση για να μπει, θα έβαζαν από μόνοι τους όσους θέλανε.

Ανώνυμος είπε...

Θα υπάρξουν πολλές προσπάθειες να αντικατασταθεί η δημοκρατικότητα και ο πλουραλισμός πχ του monitor απο κλειστά αλλά παραπλανητικά και "κρυφοαντιδραστικά"
clubs.
Ας χαρούμε την ελευθερία που τους ενοχλεί.

Ελπίδα είπε...

Έχω χάσει επεισόδεια. Τι γίνεται ρε παιδιά; Προσπαθώ απόψε να καταλάβω και έχω χάσει πάσα ιδέα. Αλλιώς τα φανταζόμουν τα πράγματα. Απλά και ωραία. Καθένας γράφει κι εκτονώνεται κι όποιος θέλει τον διαβάζει και του γράφει. Γιατί άλλαξαν τα πράγματα; Ή ήταν πάντα έτσι; "Διαπλοκή" κι εδώ; Στην πιο ρομαντική ιδέα της εποχής μας; Κρίμα!Κι εγώ το χάρηκα τόσο πολύ!