Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006

Τι είναι ένα blog



Το διαδίκτυο είναι κάτι τι απλό και μπερδεμένο ταυτόχρονα. Οπως ακριβώς συμβαίνει να είναι ένας ανθρώπινος εγκέφαλος.


Κάτι ελάχιστο από τα μέρη ή τα δρώμενα που το αποτελούν ή συμβαίνουν μέσα σε αυτό, είναι ο κόσμος των blogs.


Ο κόσμος αυτός είναι μικρός σε έκταση, σχετικά με τον κόσμο της πληροφορίας, αλλά είναι ο πιο δημιουργικός.


Οταν γράφω στα δικά μου ή όταν διαβάζω (δικά μου και άλλα) είναι σαν να σκαλίζω το μυαλό μου, σαν να σκάβω μέσα του, να ψάχνω τα μυστικά του, να ανιχνεύω προθέσεις, αλήθειες, πραγματικότητες.


Ψάχνω εμένα την ίδια περισσότερο, εκτιθέμενη ανακαλύπτομαι κάθε φορά, αναγνωρίζομαι ή -συμβαίνει συχνά και αυτό- απορρίπτομαι, γελοιοποιούμαι.


Ψάχνω τον κόσμο που με περιβάλλει, διακινώ αξίες, αναζητώ αξίες, π.χ. πόσο χαμένες ή αλλαγμένες είναι η ομορφιά και η ηθική σήμερα.


Ψάχνω, αναζητώ, βρίσκω και χάνω, ξεγελιέμαι, συμμετέχω, επικοινωνώ, απομονώνομαι.


Αυτό -νομίζω, δεν είμαι καθόλου σίγουρη, ούτε ξέρω αν θα βεβαιωθώ ποτέ- είναι το blog για μένα.