tag:blogger.com,1999:blog-32675399.post116486695327740901..comments2023-07-18T13:26:27.160+03:00Comments on taparaponasas stoNATO: Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣRodiahttp://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164965455339684252006-12-01T11:30:00.000+02:002006-12-01T11:30:00.000+02:00Ε, το "κα Βοσκού" δεν το είπα περιπαικτικά, δεν έχ...Ε, το "κα Βοσκού" δεν το είπα περιπαικτικά, δεν έχω καμμιά διάθεση να τους κοροϊδέψω, αλλά δεν ξέρω το όνομά τους! (just for the record ;)<BR/><BR/>Καλό μήναΜαύρος Γάτοςhttps://www.blogger.com/profile/18412252979721240449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164964658962150572006-12-01T11:17:00.000+02:002006-12-01T11:17:00.000+02:00Εκπληκτικό ποστ, σίγουρα ένα από αυτά που θα ήθελα...Εκπληκτικό ποστ, σίγουρα ένα από αυτά που θα ήθελα να έχω γράψει.<BR/><BR/>Γράφεις επίσης:<BR/><BR/>"Γιατί όταν πρόκειται για εκτεταμένα φονικά, όπως είναι ένας πόλεμος, η αντίδραση των ανθρώπων περιέχει περισσότερη κατανόηση;"<BR/><BR/>- Διότι σε τέτοιες περιπτώσεις εμπλέκονται πατρίδες, εθνικισμοί, θρησκείες και άλλα τέτοια οπότε στο όνομα αυτών επιτρέπονται κατά βάση τα πάντα... Ως γνωστόν όποιος σκοτώσει έναν είναι φονιάς, όποιος σφάξει χιλιάδες ανακηρύσσεται "Μέγας" από την ιστορία.<BR/><BR/>ΥΣΤΕΡΙΚΟ-ΓΡΑΦΟΝ<BR/><BR/>Θα πάει μακριά η βαλίτσα με αυτούς που χρησιμοποιούν εξειδικευμένα κυνηγετικά όπλα και φυσίγγια υψηλής διασποράς για να σκοτώνουν μπεκάτσες;<BR/>Όχι για να τραφούν, αλλά για να δείξουν ντεμέκ γιαλαντζί "αντριλίκι".<BR/>Αμάν πια με τους κομπλεξικούς.<BR/>Α! και τα περί προστασίας των δρυμών από τους κυνηγούς τα ακούω βερεσέ.<BR/>Εάν θέλουν να προστατέψουν τα δάση ας γίνουν εθελοντές δασοπυροσβέστες.<BR/><BR/>Αμάν πια.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164963124745784782006-12-01T10:52:00.000+02:002006-12-01T10:52:00.000+02:00Ροδιά μου, εν πλήρει γνώση του τι λέω, είναι η καλ...Ροδιά μου, εν πλήρει γνώση του τι λέω, είναι η καλύτερη ανάλυση της όλης ιστορίας που έχω διαβάσει. <BR/>Ο τρόπος που περιγράφεις τις κρίσιμες συγκυρίες, αλλά κυρίως οι παρενθέσεις σου, με κάνουν να θέλω να γράψω μόνο ότι συμφωνώ. <BR/><BR/>Να ευχηθούμε να μην ακούσουμε άλλα τέτοια παλαβά στον καινούργιο μήνα που έρχεται;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164934358949349022006-12-01T02:52:00.000+02:002006-12-01T02:52:00.000+02:00Αθεόφοβε, προσπάθησα απλώς να περιγράψω τα πράγματ...Αθεόφοβε, προσπάθησα απλώς να περιγράψω τα πράγματα όπως τα κατάλαβα. Η σχέση (ΑΝ υπάρχει) μεταξύ των δυο φονικών θα μπορούσε να είναι -νομίζω- η σύγκρουση πολιτισμικών επιπέδων. Για φιλμ το βλέπω πιθανότερο να πηγαίνει -ωμά ωμά.<BR/><BR/>..περί ΟΥΡΕΙΝ δεν έχω ιδέα! ίσως επειδή μεγάλωσα στην εξοχή και, ως γνωστόν, το ύπαιθρο είναι όόόόόλο τουαλέττα!..Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164928294301639552006-12-01T01:11:00.000+02:002006-12-01T01:11:00.000+02:00H οπτική της αναλυσης σου πολύ ενδιαφέρουσα.Μου θύ...H οπτική της αναλυσης σου πολύ ενδιαφέρουσα.<BR/>Μου θύμισε το «μακρύ ζεϊμπέκικο για τον Νίκο» του Σαββόπουλου για το φονικό του Κοεμτζή.<BR/>ΥΓ Ξέχασες το απαγορεύεται το ούρείν στους τοίχους που έβαζαν και ένα σταυρό ώστε να μην κατουράνε τον σταυρό!αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164916283257279932006-11-30T21:51:00.000+02:002006-11-30T21:51:00.000+02:00~~σκιές που μιλάν, γιατί νομίζεις ότι μπορώ να απα...~~σκιές που μιλάν, γιατί νομίζεις ότι μπορώ να απαντώ σε παρόμοια ερωτήματα; Μπορεί να απαγορευτεί ο πόλεμος;<BR/>..κάποτε, ξέρεις, μέσα στα ΜΜΜ υπήρχαν ταμπελίτσες σε καίρια σημεία που έγραφαν «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΕΙΝ» και «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΤΥΕΙΝ».. ναι, τότε καπνίζαν και φτύναν μέσα στα λεωφορεία και στα τρένα και στα ΚΤΕΛ.. Σιγά σιγά, ο κόσμος έμαθε να μη καπνίζει και να μη φτύνει εκεί μέσα.. ένα είδος σεβασμού προς το συνάνθρωπο.. κάπως ετσι.. <BR/><BR/>~~Γάτε, ένα τραγικό γεγονός το αντιμετωπίζω με σεβασμό εξίσου για όλους, θύτες και θύματα, και δεν μπορώ να ειρωνευτώ ούτε να γελοιοποιήσω πρόσωπα.. μόνο καταστάσεις.. Ναι, υποστηρίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να δεχτεί ένα μυαλό ανθρώπινο, μια ψυχή ανθρώπινη τεσπα, όπως νομίζεις, μια αντιδιαμετρική αλλαγή κάποιου τον οποίο αγαπά και γνωρίζει.<BR/>..για ευκολία, βάλε τον εαυτό σου σε παρόμοια θέση.. ακόμα και όχι σε σχέση με συγγενικά πρόσωπα..<BR/>Πρόκειται για αυτό που λέμε κοινώς «δεν το χωρά ο νους μου»Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164911849009826772006-11-30T20:37:00.000+02:002006-11-30T20:37:00.000+02:00Το λέω για τελείως πρακτικούς λόγους, είναι δυνατό...Το λέω για τελείως πρακτικούς λόγους, είναι δυνατόν να μην τους έιδαν να φεύγουν με τις καραμπίνες, να μην ήξεραν ποπάνε, να μην τους είδαν να γυρίζουν ταραγμένοι και ματωμένοι;<BR/><BR/>Τελείως απίθανο εκείνη την ώρα η κα Βοσκού να έλειπε από το σπίτι, ή να κοιμόταν και να μην ξύπνησε...Μαύρος Γάτοςhttps://www.blogger.com/profile/18412252979721240449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164909887636639552006-11-30T20:04:00.000+02:002006-11-30T20:04:00.000+02:00Ροδιά, διερωτώμαι (τρόπω πραγματικώ ουχί ρητορικώ)...Ροδιά, <BR/><BR/>διερωτώμαι (τρόπω πραγματικώ ουχί ρητορικώ): αν απαγορευθεί το κυνήγι βλέπεις κανένα λόγο να μην απαγορευθεί και το ψάρεμα;οι σκιές μιλάνhttps://www.blogger.com/profile/01549845787267726850noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164894866779072202006-11-30T15:54:00.000+02:002006-11-30T15:54:00.000+02:00~~Καμηλιέρη, πώς να απαντήσω στο ρητορικό ερώτημα;...~~Καμηλιέρη, πώς να απαντήσω στο ρητορικό ερώτημα; <BR/><BR/>Οι παρενθέσεις οφείλουν να είναι μεγαλύτερες επειδή το περιεχόμενό τους αναλύει και διευρευνά.;-)<BR/><BR/>Ούτε'γώ ξέρω, πάντως έχω τη γνώμη ότι εδώ βρισκόμαστε μπροστά σε μια τραγωδία, η οποία συμβαίνει σχεδόν μόνη της, ερήμην του δράστη.<BR/><BR/>Οσον αφορά την τελευταία σου παρατήρηση, έχουμε εκπαιδευτεί -νομίζω- να διακρίνουμε μόνο (ή κυρίως) το αποτέλεσμα...<BR/><BR/>~~Γατούλη, δεν διαφωνούμε στο Α σκέλος, αν και το θέτεις πιο απόλυτα.<BR/>Στο σκέλος Β, πώς μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος; Εχω την εντύπωση πως δεν λαβαίνεις υπόψη την θέση των συγκεκριμένων γυναικών. Δεν πρόκειται για κυρίες του σαλονιού. Οσο το σκέφτομαι, τόσο βεβαιώνομαι ότι η στάση τους είναι ξεκάθαρη, χωρίς ίχνος υποκρισίας. Λιτή, δωρική.<BR/><BR/>~~Γοργονίτσα, σωστή η προσθήκη! Στο σημείο αυτό, μπορεί να κατηγορηθώ για ασάφεια, δεδομένου ότι τοποθετώ στη σχετική παρένθεσή μου μια ερμηνεία για τον τρόπο με τον οποίο εκλαμβάνουν οι ίδιοι οι κυνηγοί αυτό το "σπορ".:-(Rodiahttps://www.blogger.com/profile/05376191142483735168noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164888487552034112006-11-30T14:08:00.000+02:002006-11-30T14:08:00.000+02:00Σωστή η ανάλυσή σου και συμφωνώ και με τις προσθήκ...Σωστή η ανάλυσή σου και συμφωνώ και με τις προσθήκες του Μαυρόγατου.<BR/>Έχω μόνο να προσθέσω ότι στο δικό μου σύστημα αξιών, το κυνήγι χάριν παιδιάς ΔΕΝ είναι πολιτισμός...An-Luhttps://www.blogger.com/profile/12118785424020322944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164876491658504852006-11-30T10:48:00.000+02:002006-11-30T10:48:00.000+02:00Εξαιρετική η ανάλυσή σου Ροδιά.Σε δύο μόνο σημεία ...Εξαιρετική η ανάλυσή σου Ροδιά.<BR/><BR/>Σε δύο μόνο σημεία διαφωνώ:<BR/><BR/>Α)ον, όταν ξεκινάς με μια καραμπίνα, δεν πάς απλά για να υπερασπιστείς τις προβατίνες. Πας για να πολεμήσεις. Όπως λένε, αν στην πρώτη πράξη ενός έργου δεις μαχαίρι, στην δεύτερη θα δεις φόνο...<BR/><BR/>Β)ον, οι γυναίκες δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζαν. Δεν είναι δυνατόν, σε καμμιά περίπτωση. Οπότε μόνο υποκρισία μπορώ να δω στην στάση τους. Υποκρισία προς την κοινωνία στην αρχή λόγω συμπαράστασης προς τους δράστες, και υποκρισία καταδίκης μετά, για να περισώσουν την δική τους υπόληψη. Δυστυχώς.Μαύρος Γάτοςhttps://www.blogger.com/profile/18412252979721240449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32675399.post-1164872116907787102006-11-30T09:35:00.000+02:002006-11-30T09:35:00.000+02:00Πιστεύουμε πως είμαστε "πολιτισμένοι";Πιστεύω πως ...Πιστεύουμε πως είμαστε "πολιτισμένοι";<BR/>Πιστεύω πως οι περισσότεροι απλά είμαστε ανεπτυγμένοι. Για να είσαι πολιτισμένος πρέπει να ασχολείσαι και να χαλιναγωγείς τον εαυτό σου, είναι πιό εύκολο να το κάνεις στους άλλους.<BR/><BR/>Παρατήρησες ότι οι παρενθέσεις σου είναι μεγαλύτερες από το έργο; :)<BR/><BR/>Δεν ξέρω αν σε όλα τα εγκλήματα τελικά δεν υπάρχει μια ακολουθία που υποδεικνύει πως υπάρχει μια αλυσιδωτή πορεία από ηλίθια άνευ σημασία πραματάκια που οδήγησαν κάποιον να χάσει τον έλεγχο...<BR/><BR/>Και επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταδικάζουμε όλα τα λάθη, απ' όλες τις πλευρές, που δημιούργησαν αυτά τα ηλίθια πραματάκια...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08929378939707591598noreply@blogger.com